Άκου τον κινητήρα της Honda στο μονοθέσιο της AlphaTauri σε ήχο 8 διαστάσεων

Σχετικά άρθρα

Πριν πατήσεις play στο παρακάτω video, θα κάνω μια αναφορά στο τι είναι ο ήχος 8 διαστάσεων (8D). Πρακτικά δεν υπάρχει, και ο όρος 8D είναι ένα διαφημιστικό τρικ. Ο σωστός όρος είναι “ambisonic audio” και περιγράφει έναν τύπο ήχου που σου δίνει την ψευδαίσθηση ότι αυτό που ακούς έρχεται από πολλές διαφορετικές κατευθύνσεις.

Αυτό που γίνεται ουσιαστικά είναι ότι οι ήχοι αλλάζουν εκ περιτροπής από το δεξί στο αριστερό κανάλι (είτε σε ηχεία, είτε σε ακουστικά). Οι ήχοι έρχονται από 8 διαφορετικές κατευθύνσεις, με την πηγή να “τοποθετείται” τόσο πάνω-κάτω, όσο και αριστερά-δεξιά, μπρος-πίσω και διαγώνια σε σχέση με τον ακροατή.

Περνώντας τώρα στο video, σήμερα στο εργοστάσιο της AlphaTauri στην Faenza της Ιταλίας, πήρε για πρώτη φορά μπροστά ο RA621H κινητήρας της Honda, ο οποίος ήταν τοποθετημένος στο πίσω μέρος του αναβαθμισμένου μονοθέσιου της ιταλικής ομάδας, το AT02.

Η Scuderia AlphaTauri ετοιμάζεται για την παρουσίαση του φετινού της μονοθέσιου, η οποία θα γίνει στις 19 Φεβρουαρίου. Η παρουσίαση θα γίνει διαδικτυακά για να ακολουθήσει αμέσως μετά το shakedown του στην πίστα του Misano, όπως είχε γίνει και πέρσι.

Η ιταλική ομάδα διατήρησε τον Pierre Gasly στις τάξεις της, αλλά δίπλα του θα βρεθεί ο Yuki Tsunoda, αντικαθιστώντας τον Daniil Kvyat. Ο 20χρονος Ιάπωνας είναι μέλος τόσο του προγράμματος Red Bull Junior, όσο και του αντίστοιχου νέων οδηγών της Honda.

Ο Tsunoda τερμάτισε στην τρίτη θέση στο περσινό πρωτάθλημα της Formula 2, οδηγώντας για την Carlin. Αυτό το αποτέλεσμα έδωσε στον οδηγό από την Kanagawa της Ιαπωνίας το “εισιτήριο” για την είσοδο του στην F1, καθώς συγκέντρωσε τους απαιτούμενους βαθμούς στην Super License του.

O Tsunoda θα γίνει ο πρώτος Ιάπωνας οδηγός που θα αγωνιστεί στην F1 μετά τον Kamui Kobayashi, ο οποίος αγωνίστηκε για τελευταία φορά το 2014 με την Caterham. Επιπλέον, ο νέος οδηγός της AlphaTauri γίνεται ο πρώτος οδηγός της F1 που έχει γεννηθεί το 2000, ή αργότερα.

Ο Tsunoda ήρθε στην Ευρώπη πριν από δύο χρόνια, έχοντας προηγουμένως αγωνιστεί αποκλειστικά στην Ιαπωνία, αλλά σημείωσε ταχεία πρόοδο μέσω των μικρότερων κατηγοριών μετά την κατάκτηση της Ιαπωνικής F4 το 2018. Την επόμενη χρονιά τερμάτισε ένατος στη πρώτη του σεζόν στην F3, παίρνοντας μία νίκη και δύο ακόμη βάθρα, ενώ πέρυσι έκανε το βήμα στην F2, όπου πήρε επτά βάθρα και δύο νίκες.

Δες ακόμα

Άκου τον κινητήρα της Ferrari να παίρνει για πρώτη φορά μπροστά στο μονοθέσιο της

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Νέο Opel Grandland

Στις αρχές του μήνα η Opel αποκάλυψε το νέο Frontera και σήμερα η γερμανική εταιρία μας δείχνει τη νέα γενιά του Grandland, που τοποθετείται...