Η McLaren παρουσίασε το Artura, το νέο της plug-in υβριδικό supercar που συνδυάζει έναν νέο 3,0-λιτρο V6 twin-turbo κινητήρα στον πίσω άξονα, απόδοσης 585 ίππων στις 7.500 σ.α.λ με 585 Nm ροπής μεταξύ 2.250 και 7.000 σ.α.λ και έναν ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων με 225 Nm ροπής στον μπροστά άξονα.

1

Ο αλουμινένιος ξηρού κάρτερ βενζινοκινητήρας έχει περιεχόμενη γωνία 120 μοιρών, ζυγίζει 160 κιλά -50 λιγότερα από τον 4.0-λίτρων V8-, με τα turbo να βρίσκονται εντός του V. Έχει όριο περιστροφής τις 8.500 σ.α.λ, με το σύνολο να αποδίδει συνδυαστικά 680 άλογα με 720 Nm ροπής.

Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα νέο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που κάνει τις αλλαγές σε περίπου 200 χιλιοστά του δευτερολέπτου και έχει 4 προγράμματα λειτουργίας (Electric, Comfort, Sport και Track). Το 8-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων δεν διαθέτει όπισθεν, μιας και τον ρόλο αυτόν τον αναλαμβάνει ο ηλεκτροκινητήρας.

Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 21,5 δευτερόλεπτα, το 400άρι σε 10,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 330 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

2

Το μήκος του είναι 4.539 χλστ, έχει πλάτος 1.976 χλστ, ύψος 1.193 χλστ και μεταξόνιο 2.640 χλστ, ζυγίζοντας 1.395 κιλά στεγνό και 1.498 κιλά με υγρά και με το 90% του ρεζερβουάρ χωρητικότητας 72 λίτρων γεμάτο. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 160 λίτρα. Το υβριδικό σύστημα ζυγίζει 130 κιλά, με την μπαταρία να ζυγίζει 88 κιλά και τον ηλεκτροκινητήρα 15,4 κιλά.

3

Διαθέτει carbon κεραμικούς δίσκους διαστάσεων 390 χλστ μπροστά και 380 χλστ πίσω, με 6-πίστονες και 4-πίστονες δαγκάνες αντίστοιχα, που ακινητοποιούν το αυτοκίνητο από τα 100 χλμ/ώρα σε 31 μέτρα και από τα 200 χλμ/ώρα σε 126 μέτρα. Οι μπροστά ζάντες έχουν διάμετρο 19″ και οι πίσω 20″, με ελαστικά 235/35 και 295/35 αντίστοιχα.

4

Ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 7,4 kWh, η οποία φορτίζει με απλή οικιακή πρίζα στο 80% σε 2,5 ώρες, προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία 30 χιλιομέτρων, με τελική ταχύτητα 130 χλμ/ώρα.

5

Το Artura φέρει υδραυλικό σύστημα διεύθυνσης, έχει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό (το πρώτο μοντέλο της McLaren με E-diff) που είναι ενσωματωμένο πάνω στο κιβώτιο ταχυτήτων, προηγμένη αεροδυναμική και βασίζεται στο νέο carbon Monocell πλαίσιο, το οποίο η εταιρία ονομάζει MCLA (McLaren Carbon Lightweight Architecture), που αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε in-house από την εταιρία στο McLaren Composites Technology Center (MCTC) στο Σέφιλντ του Ηνωμένου Βασιλείου.

Προσφέρεται σε 31 εξωτερικά χρώματα και στο εσωτερικό συναντάμε ελαφριά Clubsport καθίσματα, με τον πίνακα οργάνων να είναι συνδεδεμένος με την κολόνα του τιμονιού έτσι ώστε ο οδηγός να βλέπει πάντα όλες τις ενδείξεις του, ανεξάρτητα από το πως θα ρυθμίσει το τιμόνι για να το φέρει στα μέτρα του.

6

Το αυτοκίνητο διαθέτει το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MIS II, με οθόνη αφής 8″ που υποστηρίζει over-the-air αναβαθμίσεις, Apple CarPlay και Android Auto.

Το ηχοσύστημα είναι της Bowers & Wilkins και αποτελείται από 12 ηχεία, με την McLaren να τοποθετεί στο νέο της αυτοκίνητο Full Adaptive LED φωτιστικά σώματα με Auto High-Beam Assist, Road-Sign Recognition, έξυπνο Adaptive Cruise Control, 360-μοιρών Park Assist και Lane-Departure Warning.

7

Το Artura είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία, με αρχική τιμή τις 185.500 λίρες Αγγλίας (212.870 ευρώ), με τις παραδόσεις του να ξεκινούν το τρίτο τρίμηνο του έτους.