Η Rimac άνοιξε έναν εκθεσιακό χώρο στη Σαγκάη, λίγες εβδομάδες προτού αποκαλύψει την έκδοση παραγωγής του C_Two. Η Κροατική εταιρία συνεργάστηκε με το Kingsway Group για την είσοδό της στην κινεζική αγορά, επεκτείνοντας έτσι το δίκτυο της, καθώς έχει ήδη παρουσία στις Η.Π.Α., το Ηνωμένο Βασίλειο, το Μεξικό, τη Γερμανία, την Ισπανία, τα Η.Α.Ε., τη Σιγκαπούρη, την Ιαπωνία και τον Καναδά μέσω διαφόρων άλλων συνεργασιών.
Σύμφωνα με την Rimac, το C_Two δεν είναι απλώς ένα hypercar, αλλά ένα ηλεκτρικό GT hypercar. Έτσι, πρέπει να είναι άνετο για μεγάλα ταξίδια αλλά πιο γρήγορο από τα περισσότερα αγωνιστικά αυτοκίνητα στην πίστα. Η ανάρτηση ήταν το κλειδί για την επίτευξη αυτής της ισορροπίας και μετά από χρόνια δοκιμών -φυσικών αλλά και σε υπολογιστές-, το C_Two βρίσκεται τώρα στα τελικά στάδια των ρυθμίσεων της ανάρτησης του.
Διάβασε ακόμα
O Mate Rimac ξεκαθαρίζει τα πράγματα σχετικά με την παραγωγή του C_Two