Σήμερα το πρωί η Cupra παρουσίασε το Formentor VZ5, το οποίο αποδίδει 390 άλογα και η παραγωγή του θα περιοριστεί σε 7.000 μονάδες. Εκτός αυτού, ο επικεφαλής της εταιρίας, Wayne Griffiths ανακοίνωσε την στρατηγική που θα ακολουθήσει η Cupra στη νέα εποχή του εξηλεκτρισμού.

Έτσι θα προσφέρει 6 plug-in υβριδικές προτάσεις και ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Αυτό θα είναι η έκδοση παραγωγής του el-Born, με την Cupra να το “βαφτίζει” Born, που πήρε το όνομά του από την ομώνυμη, μοντέρνα περιοχή της Βαρκελώνης. Η παραγωγή του θα ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο του έτους και θα γίνεται στο εργοστάσιο του Zwickau στη Γερμανία μαζί με το ID.3, με το Born να προσφέρεται και μέσω μηνιαίας συνδρομής.

Η μάρκα στοχεύει να ενισχύσει την παρουσία της στην Ευρώπη και να διεισδύσει στις πιο “εξηλεκτρισμένες” αγορές, όπως η Νορβηγία και η Ολλανδία, αλλά παράλληλα θέλει επίσης να επεκτείνει την παρουσία της σε διεθνείς αγορές όπως το Μεξικό, το Ισραήλ και η Τουρκία.

Το 2025 η Cupra θα κυκλοφορήσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης που θα έχει παρόμοιο μέγεθος με το Ibiza.

Στόχος της Cupra είναι το 50% των συνολικών πωλήσεων του Formentor να είναι plug-in υβριδικές εκδόσεις, ενώ το Born θα αποτελέσει την ώθηση για τη μετατροπή της εταιρείας, με τον Wayne Griffiths να δηλώνει:

Το Cupra Born θα αλλάξει τα δεδομένα στην ηλεκτρική αγορά με τη συναρπαστική σχεδίαση και τη κορυφαία απόδοση. Αυτό το όχημα θα συμβάλει στη μείωση των παγκόσμιων εκπομπών CO2 και στην επίτευξη των Ευρωπαϊκών στόχων. Με αυτό το αυτοκίνητο σκοπεύουμε να συμβάλουμε στον εξηλεκτρισμό της Ισπανίας και του κόσμου, μέσω του sportiness αλλά και του συναισθήματος και θέλουμε η επόμενη γενιά των νεαρών αμφισβητιών να είναι μέρος αυτής της μεταμόρφωσης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αυτό το όχημα θα προσφέρεται επίσης με συμβόλαια συνδρομής, με μηνιαία χρέωση που θα περιλαμβάνει τη χρήση του οχήματος και άλλες σχετικές υπηρεσίες.

Για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της νέας γενιάς οδηγών και να εξασφαλίσει ένα πιο αποτελεσματικό και βιώσιμο μοντέλο πωλήσεων για τη μάρκα, η Cupra θα ακολουθήσει νέα στρατηγική διανομής. Το λανσάρισμα του Born θα συνεπάγεται την εφαρμογή ενός μοντέλου agents που θα ενισχύσει την διαδικτυακή παρουσία των αντιπροσώπων.

Επιπλέον, η μάρκα στοχεύει να αυξήσει την προβολή της ανοίγοντας City Garage Stores σε κεντρικές περιοχές μεγάλων πόλεων σε όλο τον κόσμο. Μετά το άνοιγμα αποκλειστικών καταστημάτων στην Πόλη του Μεξικού, το Αμβούργο και τη Βαρκελώνη, η Cupra σχεδιάζει να ανοίξει ένα νέο City Garage Store στο Μόναχο, το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.

Με αυτό το νέο μοντέλο πωλήσεων, η Cupra στοχεύει να επεκτείνει το παγκόσμιο δίκτυό της σε 800 καταστήματα, έως το τέλος του 2022. Επιπλέον, η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει την ομάδα των συμβούλων πωλήσεων σε 1.000 Cupra Masters, το πρόσωπο της μάρκας που αντιπροσωπεύει τη σχέση με τον πελάτη από την πρώτη επαφή έως το service.

Τέλος, ο Griffiths ανακοίνωσε ότι η εταιρία του εργάζεται για να κάνει το Tavascan Concept πραγματικότητα. Επιπλέον, η εταιρία ανακοίνωσε μια νέα συνεργασία με την De Antonio Yachts, μια εταιρεία σχεδίασης σκαφών υψηλών επιδόσεων με έδρα τη Βαρκελώνη. Οι δύο μάρκες συνεργάστηκαν για το σχεδιασμό του D28 De Antonio Cupra.