Η Seat ανακοίνωσε σήμερα πως η έκδοση παραγωγής του el-Born Concept θα κυκλοφορήσει με τα σήματα της Cupra.

Το Cupra el-Born είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Cupra και αποτελεί την “ισπανική” έκδοση του Volkswagen ID.3.

Η παραγωγή του θα γίνεται στο εργοστάσιο της VW στο Zwickau της Γερμανίας και τα 0-50 χλμ/ώρα θα είναι σε θέση να τα κάνει σε 2,9 δευτερόλεπτα. Βασίζεται στην MEB πλατφόρμα, με τον έναν ηλεκτροκινητήρα του να αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 77 kWh.

Η κίνηση στέλνεται στον πίσω άξονα, η αυτονομία φτάνει έως τα 500 χλμ και με χρήση ταχυφορτιστή, η μπαταρία αποκτά αυτονομία 260 χλμ μέσα σε 30 λεπτά.

Εξοπλίζεται με το Dynamic Chassis Control Sport (DCC Sport), έχει head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, σπορ καθίσματα, πολυλειτουργικό τιμόνι, ενώ στο εσωτερικό του έχουν χρησιμοποιηθεί ανακυκλωμένα υλικά.

Το Cupra el-Born θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία από το 2021.

Στις σχετικές ειδήσεις το Cupra Formentor έγινε το επίσημο αυτοκίνητο της ποδοσφαιρικής ομάδας της Μπαρτσελόνα, με την Cupra και την Μπαρτσελόνα να έχουν υπογράψει από πέρυσι πενταετή συνεργασία.

Τέλος η Seat ανακοίνωσε πως έως το 2025 θα επενδύσει 5 δισ. ευρώ στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης για την ανάπτυξη νέων μοντέλων, T, ειδικά για την ηλεκτροποίηση της γκάμας, καθώς και για εξοπλισμό και εγκαταστάσεις στα εργοστάσια Martorell, Barcelona και Componentes. Με αυτήν την επένδυση, η Seat προετοιμάζεται να αναπτύξει νέα μοντέλα και να αναλάβει την παραγωγή νέων έργων που θα εξασφαλίσουν την απασχόληση και θα ενισχύσουν το μέλλον της εταιρείας.

Επίσης η Seat ανακοίνωσε το Seat: Code, με τα γραφεία του να βρίσκονται στη Βαρκελώνη. Εκεί μια ομάδα περισσότερων από 150 προγραμματιστών λογισμικού που θα καθοδηγήσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας, θα δημιουργήσουν ψηφιακά προϊόντα και λύσεις για την ενίσχυση της Seat και της Cupra, και θα προσδιορίσουν ψηφιακές λύσεις για το VW Group. Η Seat έχει ήδη προσθέσει 20 νέους επαγγελματίες στο Seat: Code και από τώρα και τους επόμενους μήνες πρόκειται να προσλάβει 100 ακόμη.