Η Ferrari παρουσίασε χθες την φετινή της ομάδα, με το νέο μονοθέσιο να παρουσιάζεται στις 10 του Μάρτη. Ο Mattia Binotto έκανε γνωστό πως και φέτος δεν θα βρίσκεται σε όλα τα Grand Prix της σεζόν, κάτι που έκανε και πέρυσι, ενώ πρόσθεσε πως οι προσομοιώσεις στο δυναμόμετρο και στην αεροδυναμική σήραγγα, έχουν δείξει πως το νέο μονοθέσιο, η SF21, θα είναι αισθητά βελτιωμένο από το περσινό.

Συγκεκριμένα είπε:

Το 2021 θα είναι μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά. Μετά από μια δύσκολη σεζόν πέρυσι, γνωρίζουμε πως πρέπει να γίνουμε καλοί σε αυτό το πρωτάθλημα και θα είναι σημαντικό να δείξουμε τη βούλησή μας να κερδίσουμε, παρόλο που γνωρίζουμε ότι θα είναι ένα έτος μετάβασης, εν μέρει επειδή οι κανονισμοί δεν μας επιτρέπουν να αλλάξουμε ουσιαστικά το μονοθέσιο και απλά θα φέρουμε μια εξέλιξη του περσινού.

Έχουμε εντοπίσει ποια ήταν τα προβλήματα με την SF1000 και έχουμε βελτιώσει το μονοθέσιο σε όλους τους τομείς που επιτρέπονται από τους κανονισμούς. Έχουμε έναν νέο κινητήρα, αναθεωρημένη αεροδυναμική και ένα τροποποιημένο πίσω μέρος.

Ένα από τα βασικότερα προβλήματα που είχαμε να αντιμετωπίσουμε πέρυσι ήταν η ταχύτητα του μονοθεσίου στις ευθείες, ένα πρόβλημα που δεν οφείλονταν μόνο στη δύναμη του κινητήρα, αλλά και στην αεροδυναμική αντίσταση.

1

Φέτος έχουμε δουλέψει τόσο στη δύναμη του κινητήρα, όσο και στην αεροδυναμική του μονοθεσίου, μειώνοντας την οπισθέλκουσά του. Βάσει των προσομοιώσεων πιστεύω πως έχουμε ανακτήσει σημαντικά την χαμένη ταχύτητα στις ευθείες, οπότε πιστεύω να μην έχουν τόσο μεγάλο πρόβλημα σε αυτό φέτος.

Ελπίζουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, αλλά αυτό θα φανεί κατά τις δοκιμές στο Μπαχρέιν. Σημασία θα έχει βέβαια και το ποια θα είναι η απόδοση των υπολοίπων ομάδων, αλλά εμείς πιστεύουμε πως το νέο μονοθέσιο είναι πολύ πιο αποδοτικό σε σχέση με το περσινό, στον τομέα της αεροδυναμικής και της ιπποδύναμης.

2Δες επίσης

Άκου τον κινητήρα της Ferrari να παίρνει για πρώτη φορά μπροστά στο μονοθέσιο της

Ο Binotto πρόσθεσε πως η Ferrari δεν θα ξοδέψει ιδιαίτερα πολύ χρόνο και πόρους στην εξέλιξη της SF21, μιας και στόχος είναι να εστιάσει στο μονοθέσιο του 2022 λόγω της αλλαγής των κανονισμών, έτσι ώστε να δημιουργήσει ένα μονοθέσιο που θα την επαναφέρει στη κορυφή.