Τέσσερις μήνες μετά την έναρξη του teasαρίσματος, η Hyundai αποκάλυψε σήμερα το Bayon, ένα νέο crossover μοντέλο, το οποίο θα γίνει διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά το καλοκαίρι.

Το Bayon πρόκειται για ένα εντελώς νέο μοντέλο, που προστίθεται στη γκάμα των Kona, Tucson, Nexo και Santa Fe, καθιστώντας το τελευταίο -και μικρότερο- μέλος της γκάμας των SUV της Hyundai στην Ευρώπη. Θα τεθεί απέναντι στα Ford Puma, Toyota Yaris Cross και τα υπόλοιπα μοντέλα του B-SUV, με την Hyundai να το προορίζει κυρίως για την αγορά της Ευρώπης.

Ο Andreas-Christoph Hofmann, αντιπρόεδρος marketing και προϊόντων της Hyundai, δήλωσε:

Η Hyundai είναι ήδη καθιερωμένη στην ευρωπαϊκή αγορά των SUV, τόσο από την γκάμα των μοντέλων μας όσο και από την επιτυχία των πωλήσεών μας. Με την κυκλοφορία ενός νέου, πρόσθετου μοντέλου στο Β-Segment, ως μοντέλου εισόδου στη γκάμα των SUV μας, βλέπουμε μια εξαιρετική ευκαιρία να καλύψουμε επιπλέον τη ζήτηση των Ευρωπαίων πελατών και να αυξήσουμε την προσφορά μας σε ένα πολύ δημοφιλές κομμάτι της αγοράς.

1Όνομα

Η κορεάτικη εταιρία αποφάσισε να το ονομάσει από μια ευρωπαϊκή πόλη, με το Bayon να αντλεί έμπνευση από την πόλη Μπαγιόν (Bayonne) στα νοτιοδυτικά της Γαλλίας.

2

Η τελευταία βρίσκεται ανάμεσα στις ακτές του Ατλαντικού και τα βουνά των Πυρηναίων, με την γαλλική πόλη να είναι μια εξαιρετική τοποθεσία για όσους απολαμβάνουν δραστηριότητες, όπως ιστιοπλοΐα και πεζοπορία, που ταιριάζουν με τον τρόπο ζωής του νέου μοντέλου.

3Εμφάνιση

Στο εμπρός μέρος, συναντάμε μια φαρδιά γρίλια, που ανοίγει στο κάτω μέρος. Τα κύρια φωτιστικά είναι τριών μερών, ενώ υπάρχουν και LED φώτα ημέρας, που τονίζουν το πλάτος του.

4

Περνώντας στο προφίλ, διακρίνεται ένας δυναμικός “ώμος”, με την πίσω κολόνα να είναι σε σχήμα βέλους. Το Bayon προσφέρεται με 15άρες -σιδερένιες- ζάντες (ελαστικά 185/65), και 16 ή 17 ιντσών (ελαστικά 195/55 ή 205/55) κράματος αλουμινίου.

5

Τέλος, στο πίσω μέρος υπάρχουν φώτα σε σχήμα βέλους και μια λεπτή οριζόντια γραμμή που συνδέει τα φώτα μεταξύ τους.

6Διαστάσεις/Βάρος

Το Bayon έχει μήκος 4.180 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ., και ύψος 1.490 χλστ. (ή 1.500 χλστ. με τις 17άρες ζάντες), ενώ το μεταξόνιο του αγγίζει τα 2.580 χλστ.. Η απόσταση από το έδαφος ανέρχεται σε 165 χλστ., και φτάνει τα 183 χλστ. με τις 17άρες ζάντες, μεγαλύτερη από την πλειονότητα των μοντέλων του B-SUV.

7

Ο χώρος αποσκευών του μοντέλου ανακοινώνεται στα 411 λίτρα και φτάνει τα 1.205 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Το βάρος του κυμαίνεται από 1.045 έως 1.255 κιλά, ανάλογα τον κινητήρα και το επίπεδο εξοπλισμού.

8Χρώματα

Το Bayon διατίθενται συνολικά σε εννέα εξωτερικά χρώματα, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου, το Mangrove Green. Προαιρετικά, διατίθεται διχρωμία, με την οροφή να είναι βαμμένη μαύρη (Phantom Black). Τα χρώματα είναι Mangrove Green Pearl, το Phantom Black Pearl, το Polar White, το Sleek Silver Metallic, το Elemental Brass Metallic, το Dragon Red Pearl, το Aqua Turquoise Metallic, το Aurora Grey Pearl και το Intense Blue Pearl.

9Εσωτερικό

Η σχεδίαση του ταμπλό είναι πρακτικά ίδια με αυτή του i20, και ξεχωρίζουν οι δύο οθόνες 10,25 ιντσών, μια για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, ενώ μπορεί να εξοπλιστεί με ασύρματη φόρτιση smartphone, ηχοσύστημα της Bose και με τις Bluelink Connected Car Services. Η οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας προσφέρεται και σε διάσταση 8″.

10

Από πλευράς τεχνολογιών υπάρχει ενεργό cruise control (Intelligent Speed Limit Assist), συστήματα ειδοποίησης αλλαγής και διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Keep Assist – Lane Following Assist), σύστημα ειδοποίησης τυφλού σημείου (Blind-Spot Collision-Avoidance Assist), σύστημα ειδοποίησης διασταυρώσεων (Rear Cross-Traffic Collision Assist) και πρόσθιο σύστημα ειδοποίησης ατυχήματος με δυνατότητα αναγνώρισης πεζών (Forward Collision-Avoidance Assist). Επίσης εξοπλίζεται με τα συστήματα Parking Collision-Avoidance Assist, Leading Vehicle Departure Alert, Driver Attention Warning και High Beam Assist.

11Κινητήρες

Το μοντέλο εξοπλίζεται με τον 1.200άρη τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 85 ίππων που συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

12

Επίσης υπάρχει και ο 1.000άρης GDi turbo τρικύλινδρος κινητήρα βενζίνης απόδοσης 100 και 120 ίππων που διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα 48V που μειώνει τη κατανάλωση κατά 3 – 4%, και συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ή με ένα “έξυπνο” 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο που απεμπλέκει την επιλεγμένη σχέση όταν ο οδηγός πάρει το πόδι του από το γκάζι, προκειμένου να εξοικονομηθεί καύσιμο.