Η M-Sport εξελίσσει και κατασκευάζει τα αγωνιστικά Ford από το 2006, με τα οποία συμμετάσχει στο WRC. Αρχικά ήταν το Focus πρώτης γενιάς, ακολούθησε το αντίστοιχο της δεύτερης γενιάς, ενώ από το 2010 τρέχει με το Fiesta.

1

Από αύριο, όμως, θα ξεκινήσουν οι δοκιμές εξέλιξης του νέου αγωνιστικού της, που δεν είναι άλλο από το νέο Puma. Αυτό θα ανακοινωθεί επίσημα αύριο, αλλά σήμερα η ομάδα με έδρα το Dovenby Hall της Αγγλίας έδωσε ένα teaser video.

To νέο Puma WRC θα πληροί τους νέους κανονισμούς που θα διέπουν το sport από το 2022, με την εισαγωγή της υβριδικής τεχνολογίας στα αγωνιστικά του WRC. Τα νέα αγωνιστικά θα διαθέτουν μπαταρία και ηλεκτροκινητήρα, που θα συνδυάζονται με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Σύμφωνα με την FIA, τα πρώτα τρία χρόνια τα μέρη του υβριδικού συστήματος θα είναι κοινά για όλες τις ομάδες, ενώ είναι πολύ πιθανό να παρουσιαστεί μία εξέλιξη τους το 2025. Το αν θα έρθει αυτή η εξέλιξη θα αποφασιστεί ανάλογα με την επιτυχία του πρώτου σταδίου. Η FIA θέλει τα πρώτα τρία χρόνια τα αγωνιστικά να κυκλοφορούν στις απλές διαδρομές μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ στις ειδικές αυτός θα αυξάνει την συνολική απόδοση του συνόλου.

Εκτός των παραπάνω, η FIA αποφάσισε να αλλάξει τον κανονισμό για το μέγεθος των αγωνιστικών, έτσι ώστε να δώσει την ευκαιρία σε άλλες εταιρίες να μπουν στο WRC. Πιο συγκεκριμένα, θα επιτρέπεται η χρήση του αμαξώματος ενός αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής, ή ενός πρωτοτύπου με σωληνωτό πλαίσιο, το οποίο όμως θα πρέπει να έχει εμφάνιση που θα μοιάζει με ένα αυτοκίνητο παραγωγής. Ακόμα, παρέχεται η δυνατότητα χρήσης διαφορετικών αμαξωμάτων, κάτι που επιτρέπει την χρησιμοποίηση του μικρού SUV της Ford.