H Dacia ανακοίνωσε την αναθεωρημένη αυτονομία του ηλεκτρικού Spring

Σχετικά άρθρα

Πριν πέντε μήνες η Dacia παρουσίασε το Spring Electric και με τις παραγγελίες του να ξεκινούν στην Ευρώπη στις 20 του μηνός, η ρουμάνικη εταιρία έκανε σήμερα γνωστές τις νέες τιμές αυτονομίας του μοντέλου.

Αρχικά είχε ανακοινωθεί ότι η μπαταρία των 27,4 kWh θα του δίνει μια μικτή αυτονομία 225 χιλιομέτρων ανά φόρτιση στον κύκλο WLTP και 295 χιλιόμετρα στον αστικό κύκλο WLTP City. Ωστόσο, σήμερα η Dacia έκανε γνωστά τα τελικά νούμερα της αυτονομίας, με τη μικτή να φτάνει τα 230 χλμ. ανά φόρτιση στον κύκλο WLTP και 305 χλμ. στον αστικό κύκλο WLTP City

Το Spring είναι το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρίας για την Ευρωπαϊκή αγορά και αποτελεί την έκδοση παραγωγής του Spring Electric concept. Πρακτικά αποτελεί μια ανανεωμένη έκδοση του Renault City K-ZE, το οποίο πωλείται στη Κίνα και βασίζεται στο Renault Kwid.

Το Spring Electric έχει μήκος 3.734 χλστ., πλάτος 1.579 χλστ. (1.770 χλστ. μαζί με τους καθρέπτες), ύψος 1.516 χλστ. και μεταξόνιο 2.423 χλστ.. Η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 151 χλστ. και όπως το City K-ZE, έτσι και αυτό παίρνει κίνηση από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 33 kW (45 ίππων) με 125 Nm ροπής, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 125 χλμ/ώρα.

Το βάρος του είναι μόλις 970 κιλά (εκ των οποίων τα 186 κιλά της μπαταρίας), και για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 19,1 δευτ., ενώ το 80-120 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 26,2 δευτ. Ακόμα, διαθέτει λειτουργία Eco, που αυξάνει την αυτονομία κατά 9%, αφού μειώνει την απόδοση του κινητήρα στα 31 άλογα, με την τελική ταχύτητα σε αυτήν την περίπτωση να περιορίζεται στα 100 χλμ/ώρα.

Με απλή οικιακή πρίζα η μπαταρία χρειάζεται περίπου 13 ώρες και 32 λεπτά για να φορτίσει πλήρως, με Wallbox 3,7 kW απαιτούνται σχεδόν 8 ώρες και 28 λεπτά για να φορτίσει πλήρως, ενώ με Wallbox 7,4 kW ο χρόνος μειώνεται σε 4 ώρες και 51 λεπτά. Με ταχυφορτιστή 30 kW, η μπαταρία φορτίζει στο 80% σε 56 λεπτά.

Στο εσωτερικό μπορεί να μεταφέρει έως και 4 επιβάτες, με τον χώρο αποσκευών του να ανέρχεται σε 290 λίτρα (χωρίς τον υποδαπέδιο χώρο) και να φτάνει έως περίπου τα 620 λίτρα, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει ηλεκτρικό υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης μεταβλητής υποβοήθησης, κεντρικό κλείδωμα, τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα και ψηφιακή οθόνη 3,5 ιντσών στον πίνακα οργάνων, μεταξύ των επιλογών.

Επίσης υπάρχει χειροκίνητος κλιματισμός, σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Media Nav με οθόνη αφής 7″, συμβατότητα Apple Carplay και Android Auto, Bluetooth, θύρα USB, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέφτες, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερα οπισθοπορείας.

Στη Γαλλία η τιμή του ξεκινά από τις 16.990 ευρώ (12.400 ευρώ με την επιδότηση που ισχύει στη Γαλλία), με το Dacia Spring να έρχεται με εγγύηση 3 ετών/100.000 χλμ., με την μπαταρία να έχει εγγύηση για 8 χρόνια/120.000 χλμ. Η έκδοση Comfort Plus που διαθέτει μεταξύ άλλων οθόνη αφής και κάμερα οπισθοπορείας ξεκινά στη Γαλλία από τις 18.490 ευρώ (13.500 με την επιδότηση).

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Genesis G80 EV Magma Concept

Στο περίπτερο της Genesis στην έκθεση του Πεκίνου βρίσκεται το G80 EV Magma Concept, με το πρωτότυπο να ξεχωρίζει από το νέο bodykit κατασκευασμένο...

Τέσσερα πρωτότυπα από την Nissan

Τα πρωτότυπα Epoch, Evo, Epic και Era παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου η Nissan, πρωτότυπα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Dongfeng Motor. Πρόκειται...

Δύο νέα ηλεκτρικά παρουσίασε η Toyota στη Κίνα

Στην έκθεση του Πεκίνου η Toyota παρουσίασε τα bZ3C και bZ3X, δύο νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Κίνας. Αποτελούν τις...