Σύμφωνα με την BMW ο 3,0-λιτρος (2.993 κ.εκ.) twin-turbo εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας (S58), που βρίσκεται κάτω από το καπό και των νέων M3 και M4, αποδίδει 480 άλογα στις 6.250 σ.α.λ. και 550 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 2.650 έως 6.130 σ.α.λ. στις “απλές” εκδόσεις. Στις Competition εκδόσεις, η ιπποδύναμη αυξάνεται στα 510 άλογα στις 6.250 σ.α.λ. και στα 650 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 2.750 έως 5.500 σ.α.λ.

Ωστόσο, η γερμανική εταιρία είναι μια από τις αρκετές όπου “λέει ψέματα” σχετικά με την πραγματική απόδοση του κινητήρα ενός μοντέλου της και όπως δείχνει η δυναμομέτρηση της νέας “απλής” M4 ο κινητήρας της είναι αρκετά δυνατότερος από τα επίσημα νούμερα.

Η αμερικάνικη IND Distribution, εταιρία παραγωγής aftermarket αξεσουάρ, απέκτησε πρόσφατα μια λευκή “απλή” M4, και την τοποθέτησε αμέσως στο δυναμόμετρο της (Dynojet 424) για να διαπιστώσει τα άλογα που φτάνουν στον δρόμο μέσω των τροχών του πίσω άξονα. Σύμφωνα με την μέτρηση της IND, η νέα M4 αποδίδει 471,36 άλογα και 553,9 Nm στους τροχούς. Υπολογίζοντας τις απώλειες μετάδοσης στο 15%, η IND εκτιμά ότι η απόδοση του S58 κινητήρα ανέρχεται σε 554 άλογα και 651 Nm ροπής.

Ο κανόνας του 15% απωλειών είναι αμφισβητήσιμος, καθώς ορισμένοι ισχυρίζονται ότι τα νεότερα αυτοκίνητα “χάνουν” περίπου το 10% της απόδοσης τους από τον στρόφαλο έως τους τροχούς. Αλλά, ακόμα και αυτό να είναι το νούμερο, η πραγματική απόδοση του συνόλου είναι αρκετά μεγαλύτερη από τα επίσημα εργοστασιακά νούμερα που παρέχει η BMW.