Οι χαμηλές πωλήσεις ήταν η αιτία που η Honda πήρε την απόφαση να σταματήσει τις πωλήσεις του NSX στην Ιαπωνία. Το υβριδικό supercar που δεν πωλείται στην ευρωπαϊκή αγορά, δεν τα πηγαίνει καλά ούτε στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, μιας και κατά το 2020 πουλήθηκαν μόλις 128 NSX στην αγορά των ΗΠΑ, το 2019 είχαν πουληθεί 238 μονάδες του, ενώ το 2018 είχαν πουληθεί 170 NSX.

Η Honda ξεκαθαρίζει πως η απόφαση της να σταματήσει τις πωλήσεις του NSX στην αγορά της Ιαπωνίας δεν επηρεάζεται την παραγωγή του, με το μοντέλο να συνεχίσει να προσφέρεται τόσο στην αγορά των ΗΠΑ, όσο και σε άλλες αγορές.

Το Honda NSX φορά έναν twin-turbo V6 κινητήρα 3,5 λίτρων, που αποδίδει, μαζί με τη βοήθεια τριών ηλεκτροκινητήρων, 580 άλογα και 645 Nm ροπής από τις 2.000 σ.α.λ.

Ο V6 3,5-λίτρων twin-turbo κινητήρας παράγει 507 άλογα με 550 Nm ροπής στις 7.500 σ.α.λ και ο ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται μπροστά από το αυτόματο 9-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, αποδίδει 48 άλογα με 135 Nm ροπής.

Οι άλλοι δύο ηλεκτροκινητήρες που βρίσκονται τοποθετημένοι στον μπροστά άξονα και διαθέτουν torque vectoring, ολοκληρώνουν το SH-AWD σύστημα και αποδίδουν ο καθένας 36 άλογα με 73 Nm ροπής.

Η κίνηση περνά από ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και στους τέσσερις τροχούς Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε περίπου 3 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 307 χλμ/ώρα. Ζυγίζει 1.725 κιλά.