Η VW ανακοίνωσε το πλάνο της για το πως σκοπεύει να γίνει η κυρίαρχη αυτοκινητοβιομηχανία στον τομέα της ηλεκτροκίνησης έως το 2025 και η μετοχή της από τότε παρουσιάζει συνεχώς αυξητικές τάσεις, αγγίζοντας μέχρι και τα 230,8 ευρώ, εκτινάσσοντας την χρηματιστηριακή της αξία στα 150 δισ. ευρώ. Η κεφαλαιοποίησή της VW έχει αυξηθεί κατά 45 δισ. ευρώ από τις αρχές του 2021.

Την περασμένη Τετάρτη η τιμή της μετοχής της Volkswagen έφτασε στην υψηλότερη τιμή της, σημειώνοντας το μεγαλύτερο ημερήσιο κέρδος μετά την εξαγορά της Porsche το 2008.

Ο Herbert Diess, CEO της VW σε συνέντευξή του απέκλεισε κάθε ενδεχόμενο συνεργασίας με την Tesla.

Αυτή η περίοδος είναι ίσως η πιο κρίσιμη για ολόκληρη τη βιομηχανία. Μέσα στα επόμενα 15 χρόνια θα δούμε έναν συνολικό κύκλο εργασιών του κλάδου. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρωτοστατούν και στη συνέχεια το λογισμικό γίνεται πραγματικά ο βασικός μοχλός της βιομηχανίας.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ήδη σήμερα είναι πολύ, πολύ ανταγωνιστικά και γίνονται περισσότερο ανταγωνιστικά με την πάροδο του χρόνου, κάτι που μας δίνει τη βεβαιότητα ότι αυτός είναι ο σωστός τρόπος για να προχωρήσουμε. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα μειώσουν περαιτέρω το κόστος της ατομικής κινητικότητας.

Δεν έχουμε σκεφτεί να συνεργαστούμε με την Tesla. Πηγαίνουμε με τον δικό μας τρόπο. Θέλουμε να την πλησιάσουμε και μετά να την προσπεράσουμε. Πιστεύουμε ότι μπορούμε. Χρειαζόμαστε το δικό μας λογισμικό, τη δική μας τεχνολογία. Οπότε όχι, δεν υπάρχουν συνομιλίες με τον Elon Musk σχετικά με την ένωση δυνάμεων.

Το VW Group στοχεύει σε 1 εκατομμύριο πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων φέτος, με τα 450.000 εξ’αυτών είναι της Volkswagen. Ο γερμανικός κολοσσός επιδιώκει να αναδειχθεί σε παγκόσμιος ηγέτης της αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2025, το αργότερο.