Μέσα στους επόμενους μήνες η Lamborghini θα παρουσιάσει τον διάδοχο της Aventador που θα φέρει τον ίδιο V12 ατμοσφαιρικό υβριδικό κινητήρα με την Sian FKP 37, με τον ίδιο κινητήρα να τον συναντάμε και στην υβριδική έκδοση της Urus. Ο διάδοχος της Huracan θα κυκλοφορήσει το 2024, με την Lamborghini να εξετάζει ένα πλήρως ηλεκτρικό 2+2 Grand Tourer, αλλά είναι απίθανο να παρουσιαστεί νωρίτερα από το 2025.

Η Sian φορά έναν ατμοσφαιρικό V12 6,5-λίτρων κινητήρα 785 ίππων με όριο περιστροφής τις 8.500 σ.α.λ και ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 volt, απόδοσης 34 ίππων. Ο κινητήρας αποδίδει συνδυαστικά 819 άλογα και ο ηλεκτροκινητήρας επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται αποκλειστικά με αυτόν σε χαμηλές ταχύτητες, όπως κατά την όπισθεν και κατά το παρκάρισμα.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με το ISR 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που έχει διαφορετικές ρυθμίσεις ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης. Η κίνηση στέλνεται σε όλους τους τροχούς, ενώ στον πίσω άξονα υπάρχει self-locking διαφορικό.

Αντί για μπαταρία ιόντων-λιθίου, η Lamborghini έχει επιλέξει να χρησιμοποιήσει έναν υπερπυκνωτή, ο οποίος είναι τρεις φορές πιο ισχυρός από μια μπαταρία ίδιου βάρους και τρεις φορές πιο ελαφρύς. Ο υπερπυκνωτής βρίσκεται τοποθετημένος ανάμεσα στη καμπίνα και στον V12 κινητήρα για βέλτιστη κατανομή βάρους.

Η Lamborghini δηλώνει πως ο ηλεκτροκινητήρας και ο υπερπυκνωτής ζυγίζουν μόλις 34 κιλά, με την Sian να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 350 χλμ/ώρα. Σε σύγκριση με την Aventador SVJ, η Sian είναι γρηγορότερη κατά 1,2 δευτερόλεπτα στα 70-120 χλμ/ώρα και κατά 0,2 δευτερόλεπτα στα 30-60 χλμ/ώρα.

Το supercar εξοπλίζεται με σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα που έχει αναπτυχθεί από την ίδια της Lamborghini και εκμεταλλεύεται τη συμμετρική συμπεριφορά του υπερπυκνωτή, φορτίζοντας τον πλήρως κάθε φορά που φρενάρει το αυτοκίνητο, με την αποθηκευμένη ενέργεια να είναι άμεσα διαθέσιμη στον οδηγό σε ταχύτητες έως και τα 130 χλμ/ώρα.