Δύο χρόνια μετά την παρουσίαση του νέου Outback για την αγορά των ΗΠΑ, η Subaru έφερε το μοντέλο στην Ευρώπη. Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται πάνω στην SGP πλατφόρμα που προσφέρει αυξημένη ασφάλεια, καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά και ησυχία.

Η νέα πλατφόρμα έχει 70% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία και μεγαλύτερη ακαμψία στο μέρος της εμπρός ανάρτησης, ενώ ταυτόχρονα είναι 100% πιο άκαμπτη στην εμπρός πλευρική κάμψη και στην ακαμψία του πίσω υποπλαισίου.

Έχει 22 εκατοστά απόσταση από το έδαφος και μηχανικά φορά τον τετρακύλινδρο 2,5-λίτρων ατμοσφαιρικό boxer κινητήρα απόδοσης 182 ίππων με 240 Nm ροπής που συνδυάζεται με CVT κιβώτιο ταχυτήτων που μιμείται τις αλλαγές ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, με το σύστημα τετρακίνησης να βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό.

Στο εσωτερικό συναντάμε μεγάλη οθόνη αφής 11,6 ιντσών, κάθετα τοποθετημένη, που εκτείνεται σε όλο το ύψος της κεντρικής κονσόλας. Από άποψη συνδεσιμότητας, το νέο Outback διαθέτει σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που είναι συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto, ενώ υποστηρίζει over-the-air αναβαθμίσεις.

Η Subaru τοποθετεί ηλεκτρικό φρένο στάθμευσης ώστε να ελευθερώσει χώρο στην κεντρική κονσόλα, με τον αυτόματο κλιματισμό να είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Στον προαιρετικό εξοπλισμό συναντάμε μεταξύ άλλων Wi-Fi hotspot και θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά και πίσω.

Το σύστημα ασφαλείας EyeSight βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό και στην ακριβότερη έκδοση υπάρχει το σύστημα ασφαλείας DriverFocus, το οποίο προειδοποιήσει τον οδηγό σε περίπτωση κόπωσης ή απόσπαση της προσοχής, ενώ ρυθμίζει αυτόματα ορισμένες παραμέτρους του οδηγού (θέση καθίσματος, κλιματισμό, οθόνη κ.λπ.) κατά την εκκίνηση. Το DriverFocus λειτουργεί χρησιμοποιώντας το λογισμικό αναγνώρισης προσώπου και μπορεί να αναγνωρίσει έως και πέντε οδηγούς.