Η WWF διεξήγαγε μια έρευνα στη Γαλλία που εστιάζει στη διαφήμιση των αυτοκινήτων, καταλήγοντας στο συμπέρασμα πως τα SUV διαφημίζονται σε υπερβολικό βαθμό. Γι’αυτό ζητά να υπάρξουν δημόσιες πολιτικές που θα αποθαρρύνουν την αγορά τους, μιας και τα SUV είναι βαρύτερα και πιο ρυπογόνα σε σύγκριση με τα άλλα αυτοκίνητα.

Οι Γάλλοι καταναλωτές είναι υπερβολικά εκτεθειμένοι σε διαφημίσεις SUV αυτοκινήτων και είναι λιγότερο εκτεθειμένοι σε διαφημίσεις ελαφρύτερων μοντέλων που εκπέμπουν λιγότερο,

αναφέρει η WWF. Αυτές τις ημέρες η γαλλική βουλή συζητά εάν θα περιορίσει την προώθηση προϊόντων που παράγουν πολλούς ρύπους, κατά την αναθεώρηση του κυριότερου κυβερνητικού νομοσχεδίου για το κλίμα.

Η έρευνα αναφέρει πως οι διαφημίσεις SUV στη Γαλλία έχουν επταπλασιαστεί τα τελευταία 10 χρόνια, κάτι που σύμφωνα με την WWF “αποτελεί θεμιτή ανησυχία σε ότι αφορά το περιβάλλον“. Στους δρόμους όλου του κόσμου υπάρχουν σήμερα 200 εκατ. SUV, όταν το νούμερο αυτό το 2010 ήταν 35 εκατ. Επιπλέον, το 40+% των αυτοκινήτων που πωλούνται σήμερα στη Γη είναι SUV, με το αντίστοιχο ποσοστό το 2010 να ήταν 20%.

Σύμφωνα με το WWF, η αύξηση των πωλήσεων των SUV έχει σοβαρές επιπτώσεις στο κλίμα και έχει ως πρόθεση να οδηγήσει τα SUV στην ίδια κατεύθυνση με τα προϊόντα καπνού που απαγορεύονται πλέον να διαφημίζονται.