Περίπου έξι μήνες μετά το λανσάρισμα του μοντέλου, η σουηδική εταιρία ανακοίνωσε σήμερα ότι η γκάμα του Polestar 2 εμπλουτίζεται με δύο νέες εκδόσεις, και πλέον διαθέτει τρεις.

Πιο συγκεκριμένα, σήμερα η υπάρχουσα έκδοση, που πλέον ονομάζεται Long Range Dual Motor, διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ανά άξονα), απόδοσης 300 kW (408 άλογα) και 660 Nm, που συνδυάζεται με μια μπαταρία 78 kWh. Η μέση κατανάλωση του είναι 19,5 με 20,3 kWh/100 χλμ., και κατ’επέκταση η αυτονομία του ανέρχεται σε 450 με 480 χλμ., σε κύκλο WLTP, με την τιμή στη Γερμανία να ανακοινώνεται στα €51.500.

Πλέον, προστίθεται η Long Range Single Motor, που φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα, στον εμπρός άξονα, απόδοσης 170 kW (231 άλογα) και 330 Nm, που συνδυάζεται με μια μπαταρία 78 kWh. Η μέση κατανάλωση του είναι 17,1 με 18,3 kWh/100 χλμ., και κατ’επέκταση η αυτονομία του ανέρχεται σε 515 με 540 χλμ., σε κύκλο WLTP, με την τιμή στη Γερμανία να ανακοινώνεται στα €48.500.

Τέλος, υπάρχει και η Standard Range Single Motor, που φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα, στον εμπρός άξονα, απόδοσης 165 kW (224 άλογα) και 330 Nm, που συνδυάζεται με μια μικρότερη μπαταρία, 64 kWh. Η μέση κατανάλωση του είναι 17,1 με 18,9 kWh/100 χλμ., και κατ’επέκταση η αυτονομία του ανέρχεται σε 420 με 440 χλμ., σε κύκλο WLTP, με την τιμή στη Γερμανία να ανακοινώνεται στα €45.500.

Εκτός των παραπάνω τιμών, στις οποίες δεν υπολογίζονται οι εκπτώσεις της χώρας, η Polestar ανακοίνωσε και τρία πακέτα εξοπλισμού για το sedan μοντέλο της. Αυτά είναι το Performance Pack (€6.000), το Plus Pack (€4.500), και το Pilot Pack (€3.500).