Tον Φεβρουάριο του 2011 η Mahindra & Mahindra, μια από παλαιότερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ινδίας, αγόρασε το 70% των μετοχών της SsangYong, με τον Ινδικό όμιλο να αυξάνει στο 74,65% το ποσοστό συμμετοχής της στην Κορεάτικη εταιρία, τον Ιανουάριο του 2019.

Τον Απρίλιο του 2020, το διοικητικό συμβούλιο της Mahindra αποφάσισε να σταματήσει την χρηματοδότηση στην κορεατική SsangYong, καθώς προσπαθεί -όπως και όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων παγκοσμίως- να εξοικονομήσει χρήματα σε μια προσπάθεια να ξεπεράσει την τρέχουσα κρίση, που προκάλεσε η πανδημία του νέου κορωνοϊού.

Ωστόσο, η SsangYong δεν μπόρεσε να αποπληρώσει δάνεια ύψους 44 εκατ. ευρώ (60 δισ. γουάν) έως την Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου του 2020, και γι’αυτό η νοτιοκορεάτικη εταιρία ανακοίνωσε πως υπέβαλε αίτηση για δικαστική διαχείριση.

Δεδομένων των προβλημάτων της SsangYong, δεν ήταν εύκολο να βρεθεί κάποια εταιρία για να εκδηλώσει ενδιαφέρον για την πρώτη. Ωστόσο, σύμφωνα με το Automotive News, η HAAH Automotive Holdings, μια start-up από το Los Angeles, επιδίωξε να αποκτήσει μερίδιο στη SsangYong, αλλά οι διαδικασίες σταμάτησαν, αφού η εταιρεία απέτυχε να υποβάλει μια επιστολή των προθέσεων της.

Δεν έχουν γίνει γνωστές όλες οι λεπτομέρειες της κατάστασης που επικρατεί, αλλά λέγεται ότι η HAAH ήταν έτοιμη να πραγματοποιήσει μια σωτήρια επένδυση €210 εκατομμυρίων στη SsangYong. O Chris Hosford, εκπρόσωπος της HAAH δήλωσε ότι συνεχίζουν να έχουν συζητήσεις σχετικά με πολλές επιχειρηματικές ευκαιρίες στην Ασία, αλλά δεν μπορεί να σχολιάσει κάτι πάνω σε αυτές τις συζητήσεις, καθώς είναι ακόμα εμπιστευτικές.

Το 2018, η HAAH είχε δηλώσει ότι θα ήταν ο διανομέας στις Η.Π.Α. για τα εισαγόμενα οχήματα από διάφορους κατασκευαστές της Κίνας, παρά τους αυστηρούς δασμούς των ΗΠΑ στα κινεζικά προϊόντα. Το 2019, η HAAH δήλωσε ότι είχε υπογράψει με αντιπροσώπους σε 100 αγορές των ΗΠΑ για να πουλούν τα μοντέλα της κινέζικης Zotye Auto.

Στις αρχές του 2020, η HAAH τα “έσπασε” με τη Zotye και αντ ‘αυτού είπε ότι θα κατασκεύαζε στις ΗΠΑ οχήματα σε συνεργασία με την Chery. Τον περασμένο Σεπτέμβριο, ο CEO της εταιρείας δήλωσε ότι βρίσκεται στο τελικό στάδιο της αναζήτησης ενός εργοστασίου, για να ξεκινήσει την κατασκευή των πρώτων οχημάτων στις αρχές του 2022, αλλά μέχρι σήμερα η HAAH δεν έχει βρει κάποιο εργοστάσιο.