Η βρετανική JR Motorsport (JRM) αποκάλυψε μια street-legal έκδοση του αγωνιστικού αυτοκινήτου Nissan GT-R GT3, και την ονόμασε GT23. Το τελευταίο δεν είναι κάποιο τέχνασμα του marketing, αλλά ένα πραγματικό αγωνιστικό με τις κατάλληλες και απαραίτητες τροποποιήσεις για να μπορεί να πάρει πινακίδες κυκλοφορίας και να κινείται νόμιμα στους δρόμους.

Η JRM ανακοίνωσε ότι έχει σκοπό να κατασκευάσει 23 αυτοκίνητα του GT23, η συναρμολόγηση των οποίων θα γίνεται στη μονάδα παραγωγής της εταιρίας στο Daventry της Αγγλίας. Το αυτοκίνητο διαθέτει το πλαίσιο, το σύστημα μετάδοσης και το αμάξωμα του GT3 αγωνιστικού, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχουν δομικές αλλαγές στην τοποθέτηση του κινητήρα στο σασί.

Αυτός “κάθεται” χαμηλότερα και πιο πίσω, από ό,τι το “απλό” GT-R, κάτι που οφείλεται στο ότι η κίνηση στο αγωνιστικό GT-R μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, στην αφαίρεση του δεύτερου άξονα μετάδοσης κίνησης και του διαφορικού κάτω από τον κινητήρα, που έχουν ως αποτέλεσμα να “σπρώχνουν” τον κινητήρα του GT-R προς τα πάνω.

Μηχανικά, ο 3,8 λίτρων twin-turbo V6 κινητήρας προέρχεται επίσης από τον αγωνιστικό αλλά πλέον δεν έχει τους περιορισμούς του. Έτσι, η μέγιστη ισχύς ανακοινώνεται στα 685 άλογα ενώ υπάρχει η επιλογή να φτάσει έως και 750 άλογα. Το βάρος του street-legal GT23 είναι 1.35 κιλά, παρότι ο κινητήρας φέρει νέα “σωθικά” για να είναι πιο αξιόπιστα και ανθεκτικά από ένα αγωνιστικό GT3.

Έτσι, υπάρχουν νέα έμβολα, νέες μπιέλιες, νέοι εκκεντροφόροι και turbo, μειώνοντας τη συχνότητα των δαπανηρών ανακατασκευών. Το κιβώτιο προέρχεται επίσης από τον αγωνιστικό και αυτό είναι εξατάχυτο σειριακό, αλλά και πάλι τροποποιημένο ειδικά για το GT23.

Με τη νέα θέση του κινητήρα, το εμπρός υποπλαίσιο και η ανάρτηση προέρχονται από το αγωνιστικό GT3, αλλά διαθέτει εντελώς νέα γεωμετρία και κινηματική, καθώς και ειδικά ελατήρια και αμορτισέρ. Η JRM προσφέρει δύο επιλογές για το σχέδιο των αλουμινένιων τροχών, αλλά και οι δύο είναι 18 ιντσών και διαθέτουν μονό μπουλόνι με κεντρικό κλείδωμα.

Αυτές οι ζάντες είναι για χρήση σλικ ελαστικών, καθώς υπάρχει και ένα σετ carbon τροχών 20 ιντσών για χρήση με ελαστικά δρόμου. Τα φρένα είναι επίσης καινούργια και προέρχονται από την AP Racing, χρησιμοποιώντας δαγκάνες έξι εμβόλων στον εμπρός άξονα και τεσσάρων στον πίσω, με τους εμπρός δίσκους να έχουν διάμετρο 380 χλστ., ενώ οι πίσω 355 χλστ.

Η JRM δεν έδωσε φωτογραφίες από την καμπίνα του αυτοκινήτου, αλλά αναφέρει ότι αυτή είναι ντυμένη με Alcantara, ενώ υπάρχει αγωνιστικός ψηφιακός πίνακας οργάνων. Τέλος, το αμάξωμα του GT23 είναι κατασκευασμένο από συνθετικά υλικά, με τα πλαϊνά παράθυρα να είναι από πολυκαρβονικό υλικό, με την τεράστια πίσω πτέρυγα να είναι από carbon.