Honda: Καταργεί τους κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2040, μηδενικοί θάνατοι από τροχαία έως το 2050

Σχετικά άρθρα

Ο νέος CEO της Honda, Toshihiro Mibe, ανακοίνωσε σήμερα πως από το 2040 και μετά η ιαπωνική εταιρία θα προσφέρει στην αγορά μονάχα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, καταργώντας έτσι τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Επιπλέον έθεσε ως στόχο, έως το 2050 να μην υπάρχει κανένα θάνατος από τροχαία ατυχήματα που εμπλέκονται αυτοκίνητα και δίκυκλά της, αλλά και να έχει μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα παγκοσμίως.

Για να πετύχει τους στόχους της, η Honda θα προχωρήσει στην σταδιακό εξηλεκτρισμό της γκάμας της, ενώ θα πουλά και οχήματα με κυψέλες υδρογόνου. Παράλληλα, η ιαπωνική εταιρία θα ερευνήσει πιο αποτελεσματικούς τρόπους για ανακύκλωση μπαταριών και υλικών έτσι ώστε να αναπτύξει προϊόντα κατασκευασμένα από 100% βιώσιμα υλικά.

Ο Mibe είπε πως έως το 2030 η Honda θέλει το 40% των ετήσιων πωλήσεών της να αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα -ηλεκτρικά (BEV) και υδρογόνου (FCEV)- με το ποσοστό αυτό να ανεβαίνει στο 80% έως το 2035 και στο 100% έως το 2040.

Σε ότι αφορά τη συνεργασία της Honda με την GM, ο Mibe πρόσθεσε πως θα υπάρξουν δύο μεγάλα μοντέλα της Honda που αναπτύσσονται μαζί με την GM και θα χρησιμοποιούν τις Ultium μπαταρίες της GM. Θα κυκλοφορήσουν στην αγορά των ΗΠΑ ως ΜΥ2024, με το ένα να φορά τα σήματα της Honda και το άλλο τα σήματα της Acura.

Επίσης η Honda συμβάλει στην εξέλιξη του αυτόνομου Cruise Origin της GM, το οποίο αναμένεται στους δρόμους από τα μέσα της δεκαετίας, με την Honda να ξεκινά δοκιμές του στους δρόμου της Ιαπωνίας από φέτος.

Από το 2025 και μετά η Honda θα λανσάρει στην αγορά μια νέα σειρά ηλεκτρικών μοντέλων που θα βασίζονται στη νέα e:Architecture πλατφόρμα. Αρχικά τα μοντέλα θα κυκλοφορήσουν στις αγορές της Βορείου Αμερικής και στη συνέχεια θα γίνουν διαθέσιμα και σε άλλες περιοχές του κόσμου.

Στη Κίνα η Honda θα παρουσιάσει 10 νέα ηλεκτρικά μοντέλα μέσα στα επόμενα 5 χρόνια, με το πρώτο, η έκδοση παραγωγής του SUV e:prototype να είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2022.

Όπως όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, έτσι και η Honda διεξάγει έρευνα στην ανάπτυξη μπαταριών στερεάς κατάστασης (solid state), ελπίζοντας πως περίπου στα μέσα της τρέχουσας δεκαετίας θα προσφέρει στην αγορά αυτοκίνητα με τέτοιες μπαταρίες. Όπως είπε ο Mibe, οι μπαταρίες αυτές θα έχουν χαμηλό κόστος και υψηλή χωρητικότητα.

Παράλληλα η Honda θα ενισχύσει την συνεργασία της με την CATL για την προμήθεια μπαταριών για τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα. Στην Ιαπωνία η Honda θέλει έως το 2030 να πουλά μονάχα ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα, με το πρώτο ηλεκτρικό kei car της Honda να κυκλοφορεί το 2024.

Για να καταφέρει τον φιλόδοξο στόχο των μηδενικών θανάτων, η Honda θα εξελίσσει υπάρχουσες και νέες τεχνολογίες και από το 2030 και έπειτα θα εξοπλίζει τα όλα τα αυτοκίνητά της που θα πουλά στις ανεπτυγμένες χώρες με σύστημα ADAS (advanced driver-assistance system).

Τέλος ο Mibe είπε πως η Honda θα επενδύσει μέσα στα επόμενα 6 χρόνια περισσότερα από 5 τρισ γιεν (38,3 δισ. ευρώ) στην ηλεκτροκίνηση, στην αυτόνομη οδήγηση και στον τομέα της έρευνας και ανάπτυξης νέων τεχνολογιών.

Διάβασε επίσης

Μόνο υβριδικά και ηλεκτρικά η Honda στην Ευρώπη από το 2023

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Στο σφυρί Honda S2000 του 2001 με μόλις 1.525 χλμ.

Το Honda S2000 είναι αναμφισβήτητα ένα διαχρονικό αυτοκίνητο και τα τελευταία χρόνια οι τιμές του έχουν αγγίξει την στρατόσφαιρα, καθώς δεν είναι λίγες οι...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr