Ένα από τα 300 Ford Mustang SVT Cobra R που βγήκαν στην παραγωγή και από το 2000 μέχρι σήμερα έχει διανύσει μόλις 4.104 χλμ αναζητά νέο ιδιοκτήτη. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στην αυγή του millennium και άλλαξε τον ρου της ιστορίας για τις γρήγορες Mustang. Για την ακρίβεια, ήταν η ταχύτερη στα –τότε- 35 χρόνια παραγωγής.

1

Η λίστα των βελτιώσεων; Περισσότερο καταιγισμός. Ενισχύσεις στο σασί, αμορτισέρ της Bilstein με ελατήρια Eibach, φρένα από τη Brembo, κλιματισμός-ηχοσύστημα-μόνωση-πίσω κάθισμα-υδραυλική υποβοήθηση τιμονιού στον κάδο απορριμμάτων, πλευρικές απολήξεις εξάτμισης από την Borla, εμπρός splitter και πίσω spoiler κατευθείαν από την αεροδυναμική σήραγγα. Καμία αναβάθμιση δεν μπορούσε να συγκριθεί, όμως, με την επανάσταση στον πίσω άξονα.

2

Εκεί υπήρχαν αλουμινένια διπλά ψαλίδια, κάτι που μέχρι το λανσάρισμα της τελευταίας Mustang δεν ίσχυε, καθώς υπήρχε σταθερός άξονας. Η Cobra R είχε ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση πριν 20 χρόνια πριν και κατάφερε να επαναφέρει στον χάρτη των οδηγικών συγκινήσεων το όνομα “Mustang”.

3

Κάτω από το καπό υπάρχει ο Triton 5,4-λίτρων V8 κινητήρας, απόδοσης 385 ίππων, που συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο Tremec T-56. Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα, με το βάρος του αυτοκινήτου να αγγίζει τα 1.650 κιλά. Και αυτά μετά από εκτεταμένη δίαιτα.

4

Έτσι, για το 0-100 χλμ/ώρα χρειαζόταν 4,8 δευτ. και 10,81 δευτ. για το 0-160 χλμ/ώρα, ενώ το 400άρι το ολοκληρώνει σε 13,2 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 274 χλμ/ώρα.

Με 5 ημέρες να απομένουν μέχρι να ολοκληρωθεί η πώληση, το αυτοκίνητο έχει ήδη πιάσει τα 83.000 δολάρια.