Η Hyundai έκανε γνωστό σήμερα πως ετοιμάζει ένα N ηλεκτρικό μοντέλο, ενώ εξετάζει και την χρήση κυψελών καυσίμου υδρογόνου. Η κορεατική εταιρία αναφέρει πως η πλατφόρμα RM θα συνεχίσει να λειτουργεί ως “ένα εργαστήριο σε τροχούς” για τη δοκιμή διαφόρων εξηλεκτρισμένων συστημάτων μετάδοσης, πιθανώς ακόμη και κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.

Το N ηλεκτρικό μοντέλο θα είναι κατά πάσα πιθανότητα το Ioniq 5 N το οποίο όπως το Kia EV6 GT, θα είναι εξοπλισμένο με δύο κινητήρες (έναν ανά άξονα), συνολικής απόδοσης 585 ίππων με 740 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα και θα μπορεί να φτάσει στην τελική ταχύτητα των 260 χλμ./ώρα. 

Το 2015, η Hyundai είχε παρουσιάσει το υδρογονοκίνητο N 2025 Vision Gran Turismo με το οποίο οραματίστηκε πώς η e-performance μπορεί να γίνει πιο φιλική προς το περιβάλλον.

Σήμερα η Hyundai προσφέρει 5 N μοντέλα, τα i30 N, i30 Fastback N, Veloster N, i20 N και Kona N. Έως το 2022 η Hyundai θα επεκτείνει τη γκάμα N και N Line σε 18 μοντέλα. Το λανσάρισμα των νέων N και N Line μοντέλων θα περιλαμβάνει εκδόσεις σε κάθε σημαντικό segment που ανταποκρίνονται στις ανάγκες όλων των οδηγών που αγαπούν την γρήγορη οδήγηση.

Τέλος η Hyundai είπε πως το Elantra N θα μπορούσε να κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη εάν υπάρξει η απαιτούμενη ζήτηση. Το αυτοκίνητο θα φορά τον 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 250 ίππων με 353 Nm ροπής στην απλή έκδοση και 280 άλογα με 392 Nm στην Performance.

Αυτός θα μεταφέρει την κίνηση στον εμπρός άξονα, με την Hyundai να έχει την επιλογή να τοποθετήσει τόσο το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, όσο και το νέο της 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο DCT -υγρού τύπου- διπλού συμπλέκτη. Η κορεατική εταιρία θα τοποθετήσει στο Elantra N σκληρότερη ανάρτηση, όπως και μεγαλύτερα φρένα.