Την σεντάν έκδοση της 11ης γενιάς του Civic παρουσίασε σήμερα η Honda, με το αυτοκίνητο να μην διαφέρει σημαντικά από το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε πέρυσι, με τον σχεδιασμό του να χαρακτηρίζεται ως “πιο πολυτελής, λεπτός και ελαφρύς” από αυτόν της προηγούμενης γενιάς, με το ύψος να έχει μειωθεί, ενώ παράλληλα αυξήθηκε το πλάτος. Οι μπροστά κολόνες έχουν μετατοπιστεί προς τα πίσω, αυξάνοντας έτσι την ορατότητα του οδηγού και των επιβατών.

1

Υπάρχει μικρή γρίλια, LED φωτιστικά σώματα, με τον σχεδιασμό του εσωτερικού να είναι εργονομικός και λιτός. Ξεχωρίζει η οθόνη αφής 7″ ή 9″ στο κέντρο του ταμπλό, το τριάκτινο τιμόνι, όπως επίσης οι αλουμινένιες και μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες. Επίσης υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2″ και ηχοσύστημα της Bose με 12 ηχεία.

Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, με την Honda να τοποθετεί και ασύρματο φορτιστή για smartphones.

Στην αγορά των ΗΠΑ προσφέρεται με δύο κινητήρες βενζίνης. Στην βάση υπάρχει ο 2,0-λίτρος ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος κινητήρας, απόδοσης 158 ίππων και 188 Nm ροπής. Ακολουθεί ο 1.500αρης VTEC Turbo της Honda, o οποίος στην Αμερική αποδίδει 180 άλογα με τη ροπή να ανέρχεται σε 240 Nm.

Το νέο Civic θα είναι διαθέσιμο μόνο με αυτόματο CVT κιβώτιο ταχυτήτων και χωρίς να έχει γίνει ακόμα τίποτα επίσημα γνωστό για την Ευρώπη, η λογική λέει ότι στην ήπειρο μας το νέο Civic θα προσφέρεται και με υβριδικό σύνολο.

2

Από πλευράς συστημάτων ασφαλείας διαθέτει την αναβαθμισμένη σουίτα Honda Sensing που μεταξύ άλλων φέρει νέα κάμερα και οκτώ αισθητήρες σόναρ που μαζί με το νέο λογισμικό αναγνωρίζει γρηγορότερα πεζούς, ποδηλάτες, σήματα και άλλα οχήματα. Επίσης διαθέτει σύστημα βοήθειας μποτιλιαρίσματος, σύστημα αυτόνομου φρεναρίσματος, σύστημα πρόληψης λανθασμένης εκκίνησης εμπρός και πίσω, ενεργό cruise control με πιο ομαλό φρενάρισμα, με το σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας να έχει πλέον πιο γραμμικές ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης, κάνοντας πιο “φυσικές” διορθώσεις.

3

Η Honda υπόσχεται πως το νέο Civic προσφέρει βελτιωμένη οδήγηση και χειρισμό, επωφελούμενο από το πιο άκαμπτο αμάξωμα και από το κατά 3,6 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο, με την μπροστινή ανάρτηση με γόνατα MacPherson να φέρει αλλαγές που βελτιώνει την αίσθηση και την απόκριση του τιμονιού. Η πίσω ανάρτηση είναι πολλαπλών συνδέσμων και μειώνει τους κραδασμούς, βελτιώνοντας παράλληλα την σταθερότητα του αυτοκινήτου στην ευθεία.

4

Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στις ΗΠΑ μέσα στους επόμενους μήνες, με τις πρώτες παραδόσεις του να γίνονται εντός του καλοκαιριού. Η hatcback έκδοση θα παρουσιαστεί προς τα τέλη του έτους.

Η παραγωγή της hatcback έκδοσης θα γίνεται στο εργοστάσιο της Honda στην Ιντιάνα των ΗΠΑ αλλά και στην Ιαπωνία, μιας και το εργοστάσιο της εταιρίας στο Swindon της Αγγλίας θα κλείσει μέσα στο 2021. Η σεντάν έκδοση θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Honda στον Καναδά.