Στα τέλη Απριλίου, κυκλοφόρησε η είδηση ότι η VW εξετάζει το ID.3 GTX, ως το πιθανό ηλεκτρικό Golf GTI, και σήμερα βλέπουμε τον Ralf Brandstatter, διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, να αποκαλύπτει -μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο LinkedIn- το ID.X.

Αυτό βασίζεται στο ID.3, με το τμήμα πειραματικής ανάπτυξης της Volkswagen να έχει αντικαταστήσει την μπαταρία 62 kWh του πρώτου μοντέλου της ID οικογένειας, με μια νέα, χωρητικότητας 82 kWh. Ακόμα, οι μηχανικοί της γερμανικής εταιρίας τοποθέτησαν μερικά μέρη από το ID.4 GTX, και έτσι το ID.X. αποδίδει 245 kW (328 ίππους), από τους δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ανά άξονα), κάτι που το κάνουν τετρακίνητο.

Σύμφωνα με την ανάρτηση του Brandstatter, η ομάδα των μηχανικών βελτίωσε επίσης το πλαίσιο, το σύστημα ψυχαγωγίας και, όπως μπορείς να δεις, τροποποίησε την εμφάνιση του αυτοκινήτου. Κατάφερε επίσης να ελαφρύνει το αυτοκίνητο κατά 200 κιλά, και έτσι για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 5,3 δευτ., όντας περίπου μισό δευτερόλεπτο πιο αργό από την αντίστοιχη μέτρηση του Golf R. Είναι, όμως, ταχύτερο από το Golf GTI Clubsport 45, το οποίο χρειάζεται για το 0-100 χλμ/ώρα 5,6 δευτ.

Η Volkswagen δεν έχει δώσει ακόμα το πράσινο φως για το ID.3 GTX, αλλά δεν φαίνεται ότι θα αργήσει να παρθεί η απόφαση. Αν τελικά αυτό βγει στην παραγωγή, η κίνηση θα στέλνεται by default στον πίσω άξονα, με τον μπροστά ηλεκτροκινητήρα να ενεργοποιείται μέσα σε ελάχιστα χιλιοστά του δευτερολέπτου όταν το απαιτούν οι συνθήκες.