Ο Gary Martins, πρώην μηχανικός της BMW, διευθύνει τώρα τη δική του επιχείρηση που ονομάζεται Grease Monkey Motors, με έδρα το Γιοχάνεσμπουργκ της Νοτίου Αφρικής. Για κάποιο ανεξήγητο λόγο, ο Martins θέλησε να φτιάξει μια M2 με τα δικά του -προσωπικά- χαρακτηριστικά.

Το αποτέλεσμα -σύμφωνα με τον ίδιο- είναι η M2 diesel. Ως βάση, ο Martins πήρε μια 220d και τοποθέτησε κάτω από το καπό της τον εξακύλινδρο 3,0-λίτρων κινητήρα μιας X5 M50d (F15), ο οποίος φέρει τρία turbo. Αυτός, από το εργοστάσιο, αποδίδει 381 άλογα και 740 Nm ροπής, όμως με την χρήση nitro και ψεκασμό μεθανόλης-νερού, η απόδοση του έχει φτάσει στα 583 άλογα και στα 1.070 Nm ροπής.

Ο μεγαλύτερος κινητήρας τοποθετήθηκε χωρίς καμία τροποποίηση στο αμάξωμα, αλλά εξωτερικά το αυτοκίνητο φορά το bodykit της M2 Competition, ήτοι τα πιο φουσκωμένα εμπρός και πίσω φτερά, ενώ υπάρχει και η carbon πίσω αεροτομή από τα M Performance αξεσουάρ.

Ωστόσο, ο Martins εξηγεί ότι τα πίσω φτερά έπρεπε να διευρυνθούν για να χωρέσουν τους μεγαλύτερους τροχούς, ενώ ο πίσω προφυλακτήρας και τα μπροστινά φτερά προέρχονται κατευθείαν από μια M2. Εκτός αυτών, το αυτοκίνητο φοράει τα εμπρός φρένα της M5 (F10) και τα πίσω της M4. H μετάδοση προέρχεται από μια 330d, αλλά έχει τροποποιηθεί για να αντέξει την επιπλέον ροπή.