Επίσημο: Νέα Porsche 911 GT3 Touring με 510 άλογα

Σχετικά άρθρα

Η Porsche παρουσίασε την Touring έκδοση της νέας Porsche 911 GT3 η οποία δεν έχει την μεγάλη πίσω αεροτομή και το τόσο ακραίο bodykit της 911 GT3. Το μοντέλο δεν διαφέρει μηχανικά από την 911 GT3 και κίνηση παίρνει από τον ατμοσφαιρικό 4,0-λίτρων εξακύλινδρο επίπεδο κινητήρα που είναι σχεδόν ίδιος με αυτόν της αγωνιστικής 911 GT3 Cup.

Αποδίδει 510 άλογα με 470 Nm ροπής, έχει όριο περιστροφής τις 9.000 σ.α.λ και επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα (3,9 δευτ. με το χειροκίνητο κιβώτιο), τα 0-160 χλμ/ώρα σε 7 δευτερόλεπτα (7,9 δευτ. με το χειροκίνητο κιβώτιο), τα 0-200 χλμ/ώρα σε 10,8 δευτερόλεπτα (11,9 δευτ. με το χειροκίνητο κιβώτιο), έχοντας τελική ταχύτητα 318 χλμ/ώρα όταν συνδυάζεται με το 7-τάχυτο PDK αυτόματο κιβώτιο και 320 χλμ/ώρα όταν συνδυάζεται με το 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Παρά το πιο φαρδύ αμάξωμα, τους μεγαλύτερους τροχούς και τα πρόσθετα τεχνικά χαρακτηριστικά, το βάρος της νέας 911 GT3 είναι ακριβώς ίδιο με αυτό της προηγούμενης γενιάς (1.418 κιλά με το χειροκίνητο κιβώτιο και 1.435 κιλά με το PDK).

Το καπό και η αεροτομή είναι κατασκευασμένα από CFRP, τα παράθυρα φέρουν ελαφριά τζάμια, υπάρχουν βελτιστοποιημένοι δίσκοι φρένων από χυτοσίδηρο, διαμέτρου 406 mm στον μπροστινό άξονα (+28 mm σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά) που ζυγίζουν 17% λιγότερο από τη προηγούμενη γενιά και σφυρήλατοι τροχοί 20″ μπροστά και 21″ πίσω, που ζυγίζουν 1,6 κιλά λιγότερο από αυτούς της 6ης γενιάς της 911 GT3.

Το μοντέλο φορά ελαστικά 255/35 R 20 μπροστά και 315/30 ZR 21 πίσω. Το σπορ ελαφρύ σύστημα εξάτμισης διαθέτει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο σύστημα βαλβίδων και μειώνει το βάρος κατά τουλάχιστον 10 κιλά. Η μέση κατανάλωση ανακοινώνεται στα 13,3 λίτρα/100 χλμ (12,4 λίτρα/100 χλμ με το PDK).

Τα αγωνιστικά γονίδια τα συναντάμε και στο εσωτερικό της νέας 911 GT3, με την Porsche να τοποθετεί ένα σύστημα που με το πάτημα ενός κουμπιού, σβήνει από τον πίνακα οργάνων όλες τις ενδείξεις δεξιά και αριστερά του κεντρικού στροφόμετρου, που φτάνει έως τις 10.000 σ.α.λ και προβάλει πληροφορίες όπως η ένδειξη της πίεσης των ελαστικών, η πίεση και η θερμοκρασία λαδιού, η στάθμη του ρεζερβουάρ και η θερμοκρασία νερού, ενδείξεις που σύμφωνα με την Porsche είναι απαραίτητες για την οδήγηση εντός πίστας.

Επίσης το σύστημα περιλαμβάνει και έναν βοηθό οπτικής ένδειξης αλλαγής ταχυτήτων με χρωματιστές “μπάρες” δεξιά και αριστερά του στροφόμετρου. Υπάρχουν τα Sport Seats Plus καθίσματα, με τον επιλογέα των ταχυτήτων να είναι ειδικά σχεδιασμένος για την GT3.

Στον πρόσθετο εξοπλισμό συναντάμε carbon οροφή, carbon εξωτερικούς καθρέπτες, τα carbon Sport Seats Plus με 18 ηλεκτρικές ρυθμίσεις (ζυγίζουν 11,8 κιλά λιγότερο), σκουρόχρωμους LED matrix προβολείς και το Chrono πακέτο. Επίσης υπάρχουν carbon-κεραμικοί δίσκοι 410 mm μπροστά και 390 mm που ζυγίζουν περίπου το μισό από τους δίσκους από χυτοσίδηρο.

Η νέα Porsche 911 GT3 ξεκινά από τις 170.969 ευρώ στη Γερμανία.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr