Δες το VW ID.4 GTX να πιάνει την τελική του ταχύτητα

Σχετικά άρθρα

Το ID.4 GTX φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, που αποδίδουν 299 άλογα και τα 0-100 χλμ/ώρα είναι σε θέση να τα κάνει σε 6,2 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

Η κίνηση στέλνεται by default στον πίσω άξονα, με τον μπροστά ηλεκτροκινητήρα να ενεργοποιείται μέσα σε ελάχιστα χιλιοστά του δευτερολέπτου όταν το απαιτούν οι συνθήκες.

Η μπαταρία του ζυγίζει 486 κιλά και είναι χωρητικότητας 77 kWh. Το ID.4 GTX έχει αυτονομία 480 χλμ ανά WLTP και αποκτά 300 χλμ αυτονομίας μετά από 30 λεπτά φόρτισης με ταχυφορτιστή 125 kW.

Στο εσωτερικό συναντάμε bucket καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι, κόκκινες ραφές, LED κρυφό φωτισμό 30 χρωμάτων, head-up display επαυξημένης πραγματικότητας και οθόνη αφής 12″ στο κέντρο του ταμπλό.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr