Το πρώτο GTX μοντέλο της παρουσίασε σήμερα η Volkswagen. Πρόκειται για το ID.4 GTX που φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα. Η κίνηση στέλνεται by default στον πίσω άξονα, με τον μπροστά ηλεκτροκινητήρα να ενεργοποιείται μέσα σε ελάχιστα χιλιοστά του δευτερολέπτου όταν το απαιτούν οι συνθήκες.

Το σύνολο αποδίδει 299 άλογα και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,2 δευτερόλεπτα, τα 0-60 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 180 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

Φέρει ζάντες 20″ ή 21″ με τους μπροστινούς δίσκους των φρένων να είναι διαμέτρου 35,8 εκατοστών. Με το προαιρετικό πακέτο Sports η απόσταση από το έδαφος μειώνεται κατά 1,5 εκατοστό, με το πακέτο Sport Plus να διαθέτει ενεργή ανάρτηση. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 5 προγράμματα λειτουργίας Eco, Comfort, Sport, Individual και Traction, με την τελευταία να ενεργοποιεί μόνιμα τη τετρακίνηση.

Η μπαταρία του ζυγίζει 486 κιλά και είναι χωρητικότητας 77 kWh. Το ID.4 GTX έχει αυτονομία 480 χλμ ανά WLTP και αποκτά 300 χλμ αυτονομίας μετά από 30 λεπτά φόρτισης με ταχυφορτιστή 125 kW.

Στιλιστικά το ID.4 GTX διαθέτει κάθετα τοποθετημένα LED φώτα ημέρας, μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά, LED matrix προβολείς και 3D LED πίσω φωτιστικά σώματα.

Στο εσωτερικό συναντάμε bucket καθίσματα, θερμαινόμενο τιμόνι, κόκκινες ραφές, LED κρυφό φωτισμό 30 χρωμάτων, head-up display επαυξημένης πραγματικότητας και οθόνη αφής 12″ στο κέντρο του ταμπλό.

Το Volkswagen ID.4 GTX θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του στην Ευρώπη από το καλοκαίρι, με την τιμή του στη Γερμανία να ορίζεται από τις 50.415 ευρώ.