Η εξέλιξη του νέου Opel Astra προχωρά σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα και για τον λόγο αυτό η γερμανική εταιρία έδωσε μερικές φωτογραφίες από βαριά καμουφλαρισμένα πρωτότυπα, που διενεργούν δοκιμές σε διάφορα μέρη και συνθήκες. Ακόμα δεν έχει οριστεί η ημερομηνία που θα παρουσιαστεί το αυτοκίνητο, με την Opel να αναφέρει ότι η πρεμιέρα της 11ης γενιάς του δημοφιλέστερου μοντέλου της να απέχει μόλις μερικές εβδομάδες.

Το αυτοκίνητο θα βασίζεται στην EMP2 πλατφόρμα που ανέπτυξε η PSA και θα εξακολουθεί να προσφέρεται και σε Sports Tourer (wagon) έκδοση. Στιλιστικά υιοθετεί τη τελευταία σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel, που είδαμε για πρώτη φορά στο νέο Mokka. Φέρει λεπτά IntelliLux LED φωτιστικά σώματα και στο εσωτερικό συναντάμε 12″ ψηφιακό πίνακα οργάνων και 10″ οθόνη αφής για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.

Το μήκος του θα ανέρχεται στα 4,37 μέτρα, το πλάτος τα 1,86 μέτρα, το ύψος τα 1,47 μέτρα και το μεταξόνιο τα 2,67 μέτρα. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 422 λίτρα.

Μηχανικά θα εξοπλίζεται με μια γκάμα κινητήρων βενζίνης, πετρελαίου και plug-in υβριδικών συνόλων. Η λογική λέει πως αυτή θα είναι η ίδια που συναντάμε και στο νέο Peugeot 308 και έτσι στη βάση θα υπάρχει ο 1.200άρης τρικύλινδρος PureTech κινητήρας βενζίνης σε δύο αποδόσεις, 110 άλογα με 205 Nm ροπής και 130 άλογα με 230 Nm ροπή, ο οποίος θα συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και με ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο (μόνο στην δυνατότερη έκδοση).

Ακολούθως θα υπάρχει ο 1.600άρης τετρακύλινδρος BlueHdi κινητήρας πετρελαίου απόδοσης 130 ίππων και 300 Nm ροπής, ο οποίος θα συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Ακόμη θα υπάρχουν δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, με την πρώτη να συνδυάζει τον 1.600άρη PureTech κινητήρα απόδοσης 150 ίππων και έναν ηλεκτρικό κινητήρα 81 kW (110 ίππων), με την συνδυαστική απόδοση να είναι στα 180 άλογα και 360 Nm ροπή.

H δυνατότερη έκδοση θα συνδυάζει τον 1.600άρη PureTech κινητήρα απόδοσης 180 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 81 kW (110 ίππων), με την συνδυαστική απόδοση να είναι στα 225 άλογα και 360 Nm ροπή. Και οι δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις θα είναι προσθιοκίνητες και θα φέρουν το αυτόματο e-EAT8 κιβώτιο ταχυτήτων.

Η OPC έκδοση θα φορά έναν plug-in υβριδικό κινητήρα απόδοσης 300 ίππων. Η παραγωγή του νέου Astra θα ξεκινήσει φέτος στο εργοστάσιο του Russelsheim στη Γερμανία.