Έχουν περάσει σχεδόν 4 χρόνια από τότε που η TVR πρωτοπαρουσίασε το Griffith και μέχρι σήμερα η εταιρία δεν έχει καταφέρει να το περάσει στη παραγωγή.

Η εταιρία αναζητά 25 εκατ. λίρες (30 εκατ. ευρώ) ώστε να ολοκληρώσει την ανάπτυξη του Griffith και να ξεκινήσει την παραγωγή του, με την TVR να δηλώνει πως εξετάζει επίσης την υβριδική, αλλά και την ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου της.

Αρχικά το αυτοκίνητο θα προσφέρεται με έναν 5,0-λίτρων ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα, απόδοσης 400 ίππων ανά τόνο (500 άλογα) που συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε λιγότερο από 4 δευτερόλεπτα, τα 0-160 χλμ/ώρα σε μόλις 6 δευτερόλεπτα, με μέγιστη ταχύτητα τα 322 χλμ/ώρα.

Το μοντέλο έχει εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους, ιδανική κατανομή βάρους 50:50, ενώ βασίζεται στο επαναστατικό σασί iStream Carbon, του Gordon Murray, διαθέτοντας σύγχρονη αεροδυναμική με ground-effects στοιχεία.

Ζυγίζει 1.250 κιλά, έχει πλαϊνές απολήψεις εξατμίσεων, διαχύτη, αεροτομή, αεραγωγούς με τους δίσκους των φρένων να είναι διαστάσεων 370 mm και συγκρατούνται από 6πίστονες δαγκάνες.

Από θέμα διαστάσεων, το μήκος του φτάνει τα 4.314 χλστ., το πλάτος του τα 1.850 χλστ., ενώ το ύψος του τα 1.239 χλστ., με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2.600 χλστ. Πατάει σε ζάντες 19 ιντσών εμπρός με ελαστικά 235/35, και 20 ιντσών πίσω με ελαστικά 275/30.