Η Honda δηλώνει ανοικτή στο να συνεργαστεί με άλλες εταιρίες προκειμένου να μοιραστεί το κόστος ανάπτυξης και εξέλιξης της ηλεκτροκίνησης, έτσι ώστε να κάνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητά της κερδοφόρα στο μέλλον.

Αυτό δήλωσε ο CEO της ιαπωνικής εταιρίας, Toshihiro Mibe, τονίζοντας:

Εάν μέσω μιας συμμαχίας η Honda μπορεί να επιτύχει νωρίς αυτό που θα πρέπει, τότε θα ήμασταν πρόθυμοι να σχηματίσουμε μια συμμαχία.

Η οικοδόμηση μιας συμμαχίας θα δώσει τη σωστή κατεύθυνση σε ότι αφορά την αύξηση του αριθμού των ηλεκτρικών οχημάτων, λαμβάνοντας υπόψη πως η ηλεκτροκίνηση δεν είναι εμπορικά εφικτή αυτή τη στιγμή.

Ο Mibe, παρότι παραδέχτηκε πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σήμερα δεν είναι επικερδή, αναμένει πως οι τιμές του θα μειωθούν γρήγορα τα επόμενα χρόνια, χρησιμοποιώντας τις οικιακές συσκευές ως παράδειγμα.

Η Honda συνεργάζεται ήδη με την GM για την ανάπτυξη δύο μεγάλων SUV, του Honda Prologue και ενός αντίστοιχου μοντέλου με τα σήματα της Acura. Τα συγκεκριμένα μοντέλα θα χρησιμοποιούν τις Ultium μπαταρίες της GM, με τις δύο εταιρίες να επωφελούνται από τη νέα πλατφόρμα e:Architecture, ενώ αναπτύσσουν από κοινού αυτόνομα συστήματα και τεχνολογία κυψελών υδρογόνου.

Η Honda έχει ανακοινώσει πως από το 2040 και μετά θα προσφέρει μονάχα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην αγορά.

Για να πετύχει τους στόχους της, η Honda θα προχωρήσει στην σταδιακό εξηλεκτρισμό της γκάμας της, ενώ θα πουλά και οχήματα με κυψέλες υδρογόνου.

Παράλληλα, η ιαπωνική εταιρία θα ερευνήσει πιο αποτελεσματικούς τρόπους για ανακύκλωση μπαταριών και υλικών έτσι ώστε να αναπτύξει προϊόντα κατασκευασμένα από 100% βιώσιμα υλικά.

Ο Mibe είπε πως έως το 2030 η Honda θέλει το 40% των ετήσιων πωλήσεών της να αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα -ηλεκτρικά (BEV) και υδρογόνου (FCEV)- με το ποσοστό αυτό να ανεβαίνει στο 80% έως το 2035 και στο 100% έως το 2040.