Το σύστημα τετραδιεύθυνσης δεν είναι νέα τεχνολογία, καθώς -αν δεν κάνω λάθος- για πρώτη φορά το είδαμε στο Nissan Skyline (R31) το 1985. Έκτοτε το σύστημα έχει εξελιχθεί, και πλέον η ενεργοποίηση του γίνεται με ηλεκτρομηχανισμούς. Τούτου λεχθέντος, η Mercedes κατάφερε να το πάει σε ένα εντελώς νέο επίπεδο, εξοπλίζοντας την τελευταία γενιά της S-Class και το EQS με την πιο προηγμένη έκδοση, που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής.

Ως στάνταρ, οι πίσω τροχοί μπορούν να πάρουν κλίση έως 4,5 μοίρες, αλλά υπάρχει ένα προαιρετικό χαρακτηριστικό που αυξάνει τη γωνία σε 10 μοίρες. Σε αυτήν την περίπτωση, ο κύκλος στροφής της EQS πέφτει στα 10,9 μέτρα, κάτι που είναι εντυπωσιακό για ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο. Πιο συγκεκριμένα, το σύστημα στρέφει τους πίσω τροχούς προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς με ταχύτητες έως 60 χλμ/ώρα, για να μειώσει τον κύκλο περιστροφής, ενώ πάνω από αυτήν την ταχύτητα, και οι τέσσερις τροχοί περιστρέφονται προς την ίδια κατεύθυνση για να βελτιώσουν τη σταθερότητα και να βελτιώσουν το χειρισμό.

Η Mercedes, όμως, χρεώνει το προαιρετικό χαρακτηριστικό, το οποίο μπορεί να “ξεκλειδώσει” μέσα από το μενού του αυτοκινήτου, με χρέωση €489 ετησίως, στην Γερμανία. Ωστόσο, η γερμανική εταιρία σου δίνει την επιλογή για τριετή συνδρομή, με το κόστος της τετραδιεύθυνσης μέχρι 10 μοίρες να ανέρχεται σε €1.169, ήτοι μια έκπτωση €298. Εκτός αυτού, για να “ξεκλειδώσει” το πιο εξελιγμένο σύστημα τετραδιεύθυνσης, απαιτείται το πακέτο στάθμευσης με κάμερα 360 μοιρών.