H Mercedes σε χρεώνει €500 ετησίως για να “ξεκλειδώσει” την τετραδιεύθυνση στην EQS

Σχετικά άρθρα

Το σύστημα τετραδιεύθυνσης δεν είναι νέα τεχνολογία, καθώς -αν δεν κάνω λάθος- για πρώτη φορά το είδαμε στο Nissan Skyline (R31) το 1985. Έκτοτε το σύστημα έχει εξελιχθεί, και πλέον η ενεργοποίηση του γίνεται με ηλεκτρομηχανισμούς. Τούτου λεχθέντος, η Mercedes κατάφερε να το πάει σε ένα εντελώς νέο επίπεδο, εξοπλίζοντας την τελευταία γενιά της S-Class και το EQS με την πιο προηγμένη έκδοση, που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής.

Ως στάνταρ, οι πίσω τροχοί μπορούν να πάρουν κλίση έως 4,5 μοίρες, αλλά υπάρχει ένα προαιρετικό χαρακτηριστικό που αυξάνει τη γωνία σε 10 μοίρες. Σε αυτήν την περίπτωση, ο κύκλος στροφής της EQS πέφτει στα 10,9 μέτρα, κάτι που είναι εντυπωσιακό για ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο. Πιο συγκεκριμένα, το σύστημα στρέφει τους πίσω τροχούς προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους μπροστινούς τροχούς με ταχύτητες έως 60 χλμ/ώρα, για να μειώσει τον κύκλο περιστροφής, ενώ πάνω από αυτήν την ταχύτητα, και οι τέσσερις τροχοί περιστρέφονται προς την ίδια κατεύθυνση για να βελτιώσουν τη σταθερότητα και να βελτιώσουν το χειρισμό.

Η Mercedes, όμως, χρεώνει το προαιρετικό χαρακτηριστικό, το οποίο μπορεί να “ξεκλειδώσει” μέσα από το μενού του αυτοκινήτου, με χρέωση €489 ετησίως, στην Γερμανία. Ωστόσο, η γερμανική εταιρία σου δίνει την επιλογή για τριετή συνδρομή, με το κόστος της τετραδιεύθυνσης μέχρι 10 μοίρες να ανέρχεται σε €1.169, ήτοι μια έκπτωση €298. Εκτός αυτού, για να “ξεκλειδώσει” το πιο εξελιγμένο σύστημα τετραδιεύθυνσης, απαιτείται το πακέτο στάθμευσης με κάμερα 360 μοιρών.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr