Η Renault παρουσίασε επίσημα το Megane E-Tech, το ηλεκτρικό της crossover μοντέλο που αποτελεί την έκδοση παραγωγής του Megane eVision Concept και σύμφωνα με την Renault είναι κατά 95% παρόμοιο με το πρωτότυπο. Βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-EV, την ίδια που χρησιμοποιεί και το Nissan Ariya και διαθέτει pop-up, κρυφές χειρολαβές στις πόρτες.
Το Renault Megane E-Tech έχει μήκος 4,21 μέτρα, πλάτος 1,78 μέτρα, ύψος 1,5 μέτρο και μεταξόνιο 2,7 μέτρων. Μπορεί να εξοπλιστεί με ζάντες από 18″ έως 20″ και κίνηση παίρνει από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 130 και 218 ίππων με 250 και 300 Nm ροπής αντίστοιχα.
Η έκδοση με τα 218 άλογα χρειάζεται 7,4 δευτερόλεπτα για τα 0-100 χλμ/ώρα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ/ώρα. Το μοντέλο έχει ικανότητα ρυμούλκησης 900 κιλών.
Το αυτοκίνητο προσφέρεται με δύο μπαταρίες, 40 kWh και 60 kWh, με την πρώτη να χαρίζει αυτονομία 300 χλμ και την δεύτερη 470 χλμ. Με χρήση οικιακού wallbox 7,4 kW απαιτούνται 8 ώρες ώστε η μπαταρία 60 kWh να αποκτήσει αυτονομία 400 χλμ, ενώ με χρήση ταχυφορτιστή 130 kW απαιτούνται μόλις 30 λεπτά.
Το βάρος του ξεκινά από τα 1.624 κιλά και στο εσωτερικό συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″, οθόνη αφής 12″ στο κέντρο του ταμπλό (9″ στον βασικό εξοπλισμό) και βάση για ασύρματη φόρτιση smartphone.
Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας τρέχει Android λογισμικό και διαθέτει Qualcomm Snapdragon επεξεργαστή. Μπορεί να εξοπλιστεί με ηχοσύστημα Harman Kardon 410 W με 9 ηχεία, με την Renault να τοποθετεί σε αυτό 26 συστήματα υποβοήθησης οδηγού.
Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 440 λίτρα, με τις πωλήσεις του να ξεκινούν μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022.