Σύμφωνα με τον Xavier Martinet, επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων και μάρκετινγκ της Dacia, η μάρκα θα γίνει αμιγώς ηλεκτρική μόνο όταν πρέπει, αφού επιθυμία της είναι να διασφαλίσει πως τα μοντέλα της θα εξακολουθούν να είναι προσιτά. Το ίδιο ισχύει και τα υβριδικά και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης, με τον Martinet να λέει:

Το ερώτημα δεν είναι τεχνικό. Μπορούμε να βάλουμε αυτή την τεχνολογία στα αυτοκίνητά μας, έχουμε αυτήν την [υβριδική] τεχνολογία στο Clio και το Captur, μπορούμε να την βάλουμε στο Jogger και στο Sandero αύριο.

Τόσο το Jogger, όσο και το Sandero βασίζονται στην CMF-B πλατφόρμα που υποστηρίζει υβριδικούς κινητήρες, αλλά ο Martinet πιστεύει πως μια τέτοια κίνηση θα λειτουργήσει αρνητικά αυξάνοντας τις τιμές των μοντέλων της Dacia, χάνοντας έτσι το value for money χαρακτήρα τους.

Όπως είπε:

Το ερώτημα είναι οικονομικό. Είναι οι πελάτες έτοιμοι να πληρώσουν 3.000-4.000 ευρώ περισσότερα για ένα υβριδικό, όταν μπορούν να αγοράσουν με λιγότερα χρήματα το ίδιο μοντέλο με κινητήρα βενζίνης ή με μερικές εκατοντάδες ευρώ έναν κινητήρα υγραερίου που παράγει λιγότερο CO2;

Δεν πιστεύω ότι οι πελάτες μας ζητούν την συγκεκριμένη [υβριδική] τεχνολογία. Αν κοιτάξετε τους περισσότερους καταναλωτές, θα δείτε πως οι άνθρωποι δεν ζητούν την συγκεκριμένη τεχνολογία. Θέλουν ένα αυτοκίνητο που καλύπτει τις ανάγκες τους και τους επιτρέπει να πάνε όπου θέλουν στη σωστή τιμή.

Η προσέγγιση που έχει η Dacia είναι αρκετά ενδιαφέρουσα και με τους κανονισμούς που έρχονται – Euro 7 και ADAS – το κόστος των αυτοκινήτων θα ανέβει, αλλά οι μισθοί των ανθρώπων δεν πρόκειται να αυξηθούν με τον ίδιο ρυθμό.

Η Dacia θα στραφεί στην ηλεκτροκίνηση μόνο όταν πρέπει, και θα γίνει αμιγώς ηλεκτρική ξανά μόνο όταν πρέπει. Γιατί πρέπει να προχωρήσουμε προς μια τεχνική λύση που οι πελάτες μπορεί να μην είναι πρόθυμοι να αγοράσουν; Το επιπλέον κόστος είναι πολύ μεγαλύτερο.

Τα αυτοκίνητά μας θα γίνουν ηλεκτροκίνητα όταν χρειαστεί να μπαίνουν οι πελάτες μας στο κέντρο μιας πόλης χωρίς να πληρώσουν πρόστιμο.