Αυτό είναι το Pioneer, το πρώτο αυτοκίνητο της Fering, μιας εταιρίας που ιδρύθηκε από τον Ben Scott-Geddes, έναν άνθρωπο που έχει εργαστεί στο παρελθόν για λογαριασμό της Ferrari, της McLaren, την BMW και την Caparo (Ferrari SF90, McLaren F1, Caparo T1 και BMW V12 LMR είναι μερικά από τα αυτοκίνητα στα οποία συμμετείχε στην ανάπτυξή τους).

Το εκτός δρόμου όχημα ξεχωρίζει από το σώμα του που είναι κατασκευασμένο από ύφασμα παρόμοιο με αυτό που είναι κατασκευασμένες οι μπότες πεζοπορίας, αλλά και από το υβριδικό σύστημα μετάδοσης που του χαρίζει έως και 7.000 χιλιόμετρα αυτονομίας μεταξύ ανεφοδιασμού καυσίμου.

Το υβριδικό σύστημα χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας ανά άξονα, οι οποίοι και δίνουν κίνηση στους τροχούς, και έναν τρικύλινδρο κινητήρα που καταναλώνει biodiesel και λειτουργεί ως range extender, φορτίζοντας τις μπαταρίες (τύπου Lithium Titanate Oxide) των ηλεκτροκινητήρων, οι οποίες από μόνες τους προσφέρουν αυτονομία 80 χιλιομέτρων (50 μιλίων).

Η εταιρία αναφέρει πως θα προσφέρει και άλλους κινητήρες που θα καταναλώνουν και άλλα καύσιμα, οι οποίοι και θα λειτουργούν ως range extender, έτσι ώστε να προσαρμοστεί στις ανάγκες της αγοράς.

Το σύνολο παράγει 600 Nm ροπής, με το Fering Pioneer να έχει μήκος 4,867 μέτρων και να ζυγίζει 1.500 κιλά, χάρη στο αλουμινένιο πλαίσιο, το υφασμάτινο σώμα και τα άλλα σύνθετα υλικά που χρησιμοποιεί. Σύμφωνα με την Fering, το ύφασμα προσφέρει καλύτερη μόνωση από το ατσάλι, ενώ ακόμη και αν σκιστεί, είναι φθηνότερο να αντικατασταθεί ή να διορθωθεί από ένα ατσάλινο σώμα. Το αυτοκίνητο έχει ικανότητα ρυμούλκησης 1.500 κιλών.

Οι ζάντες του είναι 22,5″ και ταιριάζουν “γάντι” με τα τυπικά ελαστικά φορτηγών, έτσι ώστε οι ιδιοκτήτες του να μπορούν να βρουν νέα ελαστικά σε όλο τον κόσμο.

Η Fering σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγή του Pioneer το πρώτο εξάμηνο του 2022, στοχεύοντας να κατασκευάζει 150-200 αυτοκίνητα ετησίως. Η τιμή του αναμένεται να ξεκινά από τις 150.000 λίρες Αγγλίας (175.650 ευρώ).