Πριν ένα μήνα, η Porsche παρουσίασε το Mission R concept, το οποίο πρόκειται για ένα ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο του μέλλοντος, κατασκευασμένο από βιώσιμα υλικά, και ενδεχομένως θα αποτελέσει βάση για τις επόμενες Porsche Boxster και Cayman, που θα είναι ηλεκτρικές και τετρακίνητες.

Παρότι, όμως, πρωτότυπο, η γερμανική εταιρία αναφέρει ότι το Mission R είναι ένα πλήρως λειτουργικό αγωνιστικό αυτοκίνητο, που δοκιμάστηκε στην πίστα δοκιμών της πριν ακόμα ολοκληρωθεί η συναρμολόγηση του αμαξώματος του. Ο Michael Behr, υπεύθυνος για την εξέλιξη του μοντέλου σε τεχνολογικό επίπεδο, δήλωσε σχετικά:

Αυτή είναι η φιλοσοφία της Porsche. Αυτό το πρωτότυπο είναι, φυσικά, ένα αυτοκίνητο επίδειξης σε αυτό το σημείο, αλλά πληροί επίσης τα υψηλότερα τεχνικά πρότυπα.

Η Porsche τονίζει ότι έδωσε την ίδια προσοχή στις λεπτομέρειες, όπως κάνει και με ένα αυτοκίνητο παραγωγής, όταν πραγματοποίησε τη διαδικασία σχεδιασμού μέσω CAD, ενώ δοκιμάστηκαν νέες τεχνικές για να καταστούν οι ηλεκτροκινητήρες ικανοί να αγωνίζονται σε μεγάλες αποστάσεις.

Με το σύστημα άμεσης ψύξης του στάτορα (το σταθερό στοιχείο του ηλεκτροκινητήρα, στο οποίο περιστρέφεται ο ρότορας), οι ηλεκτροκινητήρες του Mission R μπορούν να παρέχουν εξαιρετικά υψηλή και συνεχή ροή ισχύος στην πίστα. Οι κινητήρες και οι μπαταρίες ψύχονται με ένα μόνο κύκλωμα ψύξης λαδιού, κάτι που βασίζεται σε μια καινοτομία της αγωνιστικής 919 Hybrid.

Για να διατηρηθεί το βάρος χαμηλά, με στόχο τα 1.500 κιλά, η ομάδα των μηχανικών χρησιμοποίησε επίσης μέρη τρισδιάστατης εκτύπωσης. Το περίβλημα του κιβωτίου, για παράδειγμα, ζυγίζει 30% λιγότερο από ένα αντίστοιχο χυτό. Επιπλέον, σύμφωνα με την Porsche, η παρουσία συστήματος αναγεννητικής πέδησης έδωσε στη δυνατότητα στους μηχανικούς να μειώσουν το βάρος του συμβατικού συστήματος κατά 12 κιλά.

Το Porsche Mission R concept παίρνει κίνηση από δύο ηλεκτροκινητήρες νέας γενιάς που αποδίδουν σταθερά 680 άλογα και μπορούν να φτάσουν έως τα 1.088 άλογα. Είναι τετρακίνητο και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,5 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 300 χλμ/ώρα. Σύμφωνα με την Porsche, οι επιδόσεις του Mission R στην πίστα είναι παρόμοιες με αυτές της 911 GT3 Cup.

Το σύστημα 900 Volt διασφαλίζει πως η μπαταρία, η οποία ψύχεται με λάδι, μπορεί να φορτίσει από το 5% στο 80% σε μόλις 15 λεπτά. Το αγωνιστικό διαθέτει ενεργή αεροδυναμική, με το σώμα να είναι κατασκευασμένο από πλαστικό ενισχυμένο με φυσικές ίνες (NFRP), με το ίδιο υλικό να το συναντάμε σε μεγάλο βαθμό και στο εσωτερικό.

Η μπαταρία έχει σχεδιαστεί για να αντέχει 30 λεπτά σε συνθήκες αγώνα. Η δομή ασφαλείας του Mission R concept είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα, με το μήκος του αγωνιστικού να αγγίζει τα 4,326 μέτρα, το πλάτος τα 1,99 μέτρα και το ύψος τα 1,19 μέτρα.