Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που δεν θέλει να οδηγεί ένα τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο, αλλά υπάρχει μια λεπτή γραμμή που δεν πρέπει να ξεπερνούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες και αυτή η γραμμή σήμερα είναι το μέγεθος και η λειτουργικότητα των οθονών στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου.

Το τελευταίο διάστημα βλέπουμε αυτοκίνητο με όλο και μεγαλύτερες οθόνες, ακόμη και 48″, εξαλείφοντας σχεδόν όλους τους φυσικούς διακόπτες, αφού αυτοί αντικαθίστανται είτε από επιφάνειες αφής είτε από οθόνες.

Η Honda ωστόσο δεν ακολουθεί την επικρατούσα τάση της εποχής, πιστεύοντας πως τα παραδοσιακά κουμπιά και περιστρεφόμενοι διακόπτες είναι πιο διαισθητικά για τον οδηγό, γι’αυτό και το σύστημα κλιματισμού του νέου Jazz διαθέτει φυσικά πλήκτρα και διακόπτες και όχι κάποια οθόνη αφής. Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Takeki Tanaka, επικεφαλής του project του νέου Jazz δήλωσε:

Ο λόγος που επιλέξαμε αυτούς τους διακόπτες είναι απλός. Θέλαμε να ελαχιστοποιήσουμε την απόσπαση της προσοχής του οδηγού για τον χειρισμό του συστήματος κλιματισμού. Αποφασίσαμε να αλλάξουμε την οθόνη αφής με παραδοσιακούς διακόπτες μιας και λάβαμε σχόλια πελατών που ανέφεραν πως είναι δύσκολος ο χειρισμός του συστήματος κλιματισμού μέσω οθονών αφής, αφού πρέπει κανείς να κοιτάξει την οθόνη για να αλλάξει κανείς τις ρυθμίσεις. Έτσι το αλλάξαμε ώστε να μπορεί ο οποιοσδήποτε να αλλάζει τις ρυθμίσεις του συστήματος κλιματισμού χωρίς να παίρνει τα μάτια του από τον δρόμο, παρέχοντας έτσι μεγαλύτερη σιγουριά κατά την οδήγηση.

Το εσωτερικό του νέου Jazz φαίνεται φρέσκο ​​και μοντέρνο, αλλά διατηρεί και τη φιλική προς το χρήστη διάταξη του κλιματισμού της προηγούμενης γενιάς. Στο εσωτερικό του συναντάμε δύο οθόνες, μια για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και μια μικρότερο στον πίνακα οργάνων, αλλά υπάρχουν φυσικά κουμπιά για τις πιο σημαντικές λειτουργίες, διατηρώντας μια ιδανική ισορροπία μεταξύ του ψηφιακού και του αναλογικού “κόσμου”.

Την ίδια υλοποίηση έχει επιλέξει η Honda και στο πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το Honda e.