Mitsubishi L200. Καλύτερο από ποτέ, πλέον και με Euro 6d-temp κινητήρα

Σχετικά άρθρα

Με το νέο L200 η Mitsubishi έχει καταφέρει να κάνει το καλό, καλύτερο και πλέον το ιαπωνικό pickup είναι ένα σκληροτράχηλο, ανθεκτικό, σταθερό και δυναμικό pickup, σχεδιασμένο να έχει βελτιωμένη απόδοση, λειτουργικότητα, ανθεκτικότητα, ασφάλεια και ποιότητα, με την Mitsubishi να τα περικλείει όλα κάτω από την φράση “Engineered Beyond Tough”, που παραφράζεται ως “κάτι περισσότερο από ένα σκληρό pickup”.

Επιπλέον η ιαπωνική εταιρία εξοπλίζεται το pickup της με προηγμένη τεχνολογία, που προσφέρει βελτιωμένη άνεση και κορυφαίες εκτός δρόμου δυνατότητες. Παρά το γεγονός πως τα pickups είναι εργαλεία δουλειάς, οι ιδιοκτήτες τους δίνουν μεγάλη προσοχή και στην εμφάνιση τους, με το νέο L200 να υιοθετεί τη γλώσσα σχεδιασμού Dynamic Shield, να έχει LED φωτιστικά σώματα, με την καρότσα να είναι πλήρως ανασχεδιασμένη με μία πιο τετράγωνη, πιο συμπαγή εμφάνιση. Αυτή καλύπτει έκταση 2,23 τ.μ, όντας μια από τις μεγαλύτερες στην κατηγορία, και σε αυτή μπορείς να φορτώσεις πράγματα βάρους έως 1+ τόνο, ενώ η ικανότητα ρυμούλκησης φτάνει τους 3,1 τόνους.

Η 6η γενιά του L200 έχει μήκος 5.305 χλστ. και πλάτος 1.815 χλστ, ενώ εξακολουθεί να έχει την μικρότερη ακτίνα στροφής στην κατηγορία του, με μόλις 5,9 μέτρα, με το βάρος του κυμαίνεται από τα 1.895 έως τα 2.035 κιλά.

Στο εσωτερικό του L200 υπάρχει νέος πίνακας οργάνων με πιο ευδιάκριτα όργανα, πιο περίτεχνα γραφικά και κεντρική οθόνη LCD 4,2”, με την οθόνη αφής 7” για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να ακολουθεί τη σύγχρονη τάση της εποχής και να υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto, όπως και νέες τεχνολογίες συνδεσιμότητας Mitsubishi Connect. Εντύπωση προκαλείs και η ύπαρξη τεσσάρων θυρών USB, οι χώροι για μικροαντικείμενα εμπρός και πίσω, όπως επίσης και ο διζωνικός κλιματισμός.

Υπάρχουν νέα ηχομονωτικά, ηχοαπορροφητικά και αντικραδασμικά υλικά, που μαζί με την υψηλότερη ακαμψία του πλαισίου, της καμπίνας και της καρότσας, καταστέλλονται οι εξωτερικοί θόρυβοι για μεγαλύτερη άνεση της καμπίνας.

Η καρδιά του αυτοκινήτου είναι ο 2,2-λίτρων (2.268 κ.εκ) πετρελαιοκινητήρας που έχει λόγο συμπίεσης 14,4, αποδίδει 150 άλογα στις 3.500 σ.α.λ. και τα 400 Nm ροπής στις 1.750 – 2.250 σ.α.λ. Ο κινητήρας πληροί τις απαιτήσεις Euro 6d-Temp και φέρει ελαφρύτερα έμβολα, μπιέλες και στρόφαλο που συμβάλλουν στην πιο ομαλή και δυνατή επιτάχυνση σε όλο το εύρος στροφών. Ο κινητήρας έχει μειωμένες εσωτερικής τριβές, χαμηλότερο βάρος, λιγότερους κραδασμούς λειτουργίας, λιγότερο θόρυβο, ενώ είναι και ευκολότερος στη συντήρηση.

Συνδυάζεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, όσο και με ένα αυτόματο εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Το δεύτερο διαθέτει σύστημα Start/Stop και paddles στο τιμόνι, είναι υψηλότερων επιδόσεων έχοντας Sport λειτουργία και χάρη στον διευρυμένο λόγο σχέσεων των ταχυτήτων, μειώνει την κατανάλωση, τις εκπομπές ρύπων και τον θόρυβο στις υψηλές ταχύτητες σε σχέση με το 5-τάχυτο κιβώτιο που αντικατέστησε.

Από πλευράς ανάρτησης το L200 φέρει στο μπροστινό μέρος αναθεωρημένης σκληρότητας ελατήρια με αυξημένης διαμέτρου αμορτισέρ, ενώ πίσω συναντάμε αναθεωρημένης σκληρότητας και μεγαλύτερου αριθμό φύλλων σούστας (από 5 σε 6), μαζί με νέα αμορτισέρ.

Χάρης σε αυτές τις βελτιώσεις επιτυγχάνεται ο κατάλληλος συνδυασμός άνεσης και υψηλού φορτίου καρότσας σε πραγματικές συνθήκες. Για το σύστημα πέδησης και στα μοντέλα με ζάντες 18”, οι εμπρός δίσκοι έχουν αυξηθεί από 294 χλστ σε 320 χλστ. και εφοδιάζονται με διπίστονες δαγκάνες.

Το L200 εξοπλίζεται με την τελευταία γενιά του συστήματος τετρακίνησης Super Select 4WD-II, του μοναδικού της αγοράς που προσφέρει μόνιμη τετρακίνηση στο δρόμο και μόνιμη τετρακίνηση εκτός δρόμου με ύπαρξη και κοντών σχέσεων στην ίδια μονάδα. Έτσι, μπορείς να επιλέξεις την πιο κατάλληλη ρύθμιση του κιβωτίου τετρακίνησης, σύμφωνα με τις εδαφικές και οδηγικές συνθήκες. Η αλλαγή από 2WD σε 4WD μπορεί να γίνει χωρίς να σταματήσει το αυτοκίνητο, με ταχύτητα κάτω από 100 χλμ/ώρα (με εξαίρεση τη θέση 4WD Low/Lock), ανεξάρτητα από την επιφάνεια του δρόμου.

Διαθέτει κεντρικό μπλοκέ διαφορικό τύπου Torsen και πίσω διαφορικό με λειτουργία κλειδώματος, που προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις εκτός δρόμου και παράλληλα ελέγχει την κατανομή ροπής στον εμπρός και πίσω άξονα, στο πρόγραμμα 4H mode, για εύκολη κίνηση σε μία μεγάλη ποικιλία επιφανειών. Αντίθετα με τον ανταγωνισμό, το Super Select 4WD-II φέρει επίσης κοντές σχέσεις για ακραίες off-road συνθήκες, όπου συνήθως τα ηλεκτρονικά συστήματα φτάνουν στα όριά τους.

Το L200 έχει γωνία προσέγγισης 30 μοιρών, ράμπας 24 μοιρών και αναχώρησης 22 μοιρών και φέρει δύο χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας που βελτιώνουν τις off-road δυνατότητές του.

Συγκεκριμένα, το Off Road Mode προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής των προγραμμάτων οδήγησης Gravel, Mud/Snow, Sand και Rock, με το σύστημα να χρησιμοποιεί το Active Stability Control και το Traction Control, ώστε να ρυθμίζει το ποσοστό ολίσθησης του τροχού για μεγιστοποίηση των επιδόσεων παντός εδάφους και εκκίνησης σε δύσκολες συνθήκες.

Το Descent Control (HDC) διατηρεί σταθερή την ταχύτητα του οχήματος στα 3 – 20 χλμ/ώρα, σε μία κατηφορική διαδρομή όταν το φρένο του κινητήρα από μόνο του δεν είναι αρκετό.

Στον τομέα της ασφάλειας η Mitsubishi τοποθετεί στο μοντέλο της μια σειρά συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, όπως το σύστημα Multi Around Monitor που χάρη στις 4 κάμερες επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει τις τυφλές γωνίες μπροστά, πίσω και στις δύο εμπρός πλευρές.

Το σύστημα Forward Collision Mitigation με ανίχνευση πεζών, χρησιμοποιεί κάμερα και συστήματα ραντάρ μέσω λέιζερ για την ανίχνευση ενός οχήματος ή ενός πεζού μπροστά, με το όχημα να εξοπλίζεται επίσης με το σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου με λειτουργία Lane Change Assist function, να έχει αυτόματη ενεργοποίηση μεγάλης σκάλας, με το σύστημα αποφυγής ακούσιας επιτάχυνσης και περιορισμού πρόσκρουσης σε στενούς χώρους στάθμευσης να έχει στόχο τον περιορισμό των ζημιών σε μία σύγκρουση επιβραδύνοντας κατά την εκκίνηση ή την οπισθοπορεία.

Επιπλέον υπάρχει το σύστημα προειδοποίησης οπισθοπορείας σε διασταύρωση, αλλά και τα Brake override system, Brake Assist, Λειτουργία Emergency Stop Signal, σύστημα Lane Departure Warning, Active Stability & Traction Control, Hill Start Assist και Trailer Stability Assist.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...