Η Toyota ανακοίνωσε πως κατά τη διάρκεια του τριμήνου Ιουλίου – Σεπτεμβρίου παρουσίασε κέρδη 626,65 δισ. γιεν (4,77 δισ. ευρώ), αυξημένα κατά 33% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2020. Τα έσοδα από πωλήσεις έφτασαν τα 7,54 τρισ. γιεν, αυξημένα κατά 11% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Επίσης αναβάθμισε τις εκτιμήσεις για τα κέρδη της χρήσης στα 2,8 τρισ. γιεν (21,64 δισ. ευρώ) από τα 2,5 τρισ. γιεν, αλλά τόνισε ότι χωρίς τις ευνοϊκές συναλλαγματικές επιδράσεις, θα επρόκειτο για μια υποβάθμιση των εκτιμήσεων, εξαιτίας της αύξησης του κόστους των πρώτων υλών. Τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 750 δισ. γιεν για το τρίμηνο.

Το φθηνό γιεν βοηθά τους Ιάπωνες εξαγωγείς όπως η Toyota, αυξάνοντας την αξία των προϊόντων που πωλούνται στο εξωτερικό. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ενισχύει τα αποτελέσματα, αντισταθμίζοντας τη ζημιά από το αυξανόμενο κόστος των υλικών.

Σύμφωνα με την Toyota οι περικοπές κόστους βοήθησαν επίσης, όπως και η αύξηση των τιμών των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, αλλά και η μείωση των κινήτρων

Παράλληλα η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε πως μειώνει την πρόβλεψη της για την παραγωγή νέων οχημάτων στο σύνολο του οικονομικού έτους στα 10,29 εκατ. οχήματα από 10,55 εκατ. οχήματα στην προηγούμενη πρόβλεψη της, λόγω της έλλειψης σε τσιπ και των δυσκολιών που καταγράφονται στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα.

Ακόμα, η Toyota ανακοίνωσε μέρισμα στα 120 γιεν ανά μετοχή έναντι 105 γιεν ανά μετοχή το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ενώ προχωρά σε πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών ύψους 150 δισ. γιεν που θα διαρκέσει από τις 5 Νοεμβρίου έως τις 31 Μαρτίου του 2022.ς

Η Toyota εκτιμά πως θα πουλήσει περίπου 9,4 εκατ. αυτοκίνητα κατά τη διάρκεια της χρήσης (Απρίλιος 2021 – Μάρτιος 2022).