Ο διευθύνων σύμβουλος της Ford, Jim Farley, σε πρόσφατη συνάντηση του με εκπροσώπους των εργαζομένων της εταιρίας συζήτησε το πόσο γρήγορα επεκτείνεται η Tesla και τι έχει κάνει η εταιρία του Elon Musk για να δημιουργήσει και να διατηρήσει ένα τόσο ισχυρό προβάδισμα στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων.

Χαρακτηριστικά, ο Farley τόνισε:

Αν η Ford ήταν μια εταιρεία τρισεκατομμυρίων δολαρίων, η μετοχή μας θα άξιζε περίπου 250 δολάρια ανά τεμάχιο (σ.σ: 20,08 δολάρια η σημερινή αξία της, με την κεφαλαιοποίησή να ανέρχεται στα 80,12 δισ. δολάρια).

Σκεφτείτε τη έχει καταφέρει η Tesla αυτή τη στιγμή (σ.σ: κεφαλαιοποίηση άνω του 1,06 τρισ. δολαρίων και αξία μετοχής στα 1,066 δολάρια). Έχουν πόρους, έξυπνους ανθρώπους, το Model 3 είναι πλέον το όχημα με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη. Όχι μόνο ηλεκτρικό. Γενικά.

Ήταν το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο. Τους περισσότερους μήνες, είναι το όχημα με τις περισσότερες πωλήσεις στην Καλιφόρνια. Όχι μόνο για τα ηλεκτρικά, αλλά συνολικά. Αν πρόκειται να πετύχουμε, δεν μπορούμε να αγνοήσουμε πια αυτόν τον ανταγωνισμό.

Κοιτάξτε την Tesla, γιατί κάνουν αυτό που κάνουν και τι μπορούμε να μάθουμε από αυτούς. Πρώτον, έχουν ένα άμεσο μοντέλο. Δεν υπάρχει κάτι ανάμεσα του. Κάνουν τόσο εύκολη την αγορά. Με τρία ή τέσσερα κλικ διαμορφώνεις το όχημα χωρίς μεγάλη πολυπλοκότητα για την παράδοσή του στον πελάτη. Απλή, αδιαπραγμάτευτη τιμολόγηση. Μεγάλο σύστημα κρατήσεων καθώς και εξ’αποστάσεως εξυπηρέτηση.

Δεύτερον, η Tesla μεγιστοποιεί τη χρήση των ηλεκτρονίων στο όχημα. Κανείς δεν το κάνει καλύτερα από εκείνους. Οι πελάτες τους πληρώνουν λιγότερα για μια καλύτερη μπαταρία. Τρίτον, το ίδιο το προϊόν διαφοροποιείται σε μεγάλο βαθμό από την υπόλοιπη κατηγορία των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και η πολυπλοκότητα είναι μικρή σε σύγκριση με τους παραδοσιακούς κατασκευαστές.

Τα σχόλια του Farley έρχονται μόλις μερικές εβδομάδες αφότου ο διευθύνων σύμβουλος της VW, Herbert Diess, επαίνεσε την Tesla και είπε ότι η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να επιταχύνει τη μετάβασή της στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, εάν θέλει να παραμείνει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.

Κλείνοντας, ο Farley μίλησε επίσης για τη Rivian, αναφέροντας πώς έχει ήδη ξεκινήσει τις παραδόσεις του ηλεκτρικού pickup της, παρόλο που είναι μια startup εταιρία με λίγα χρόνια στην βιομηχανία.