Το περασμένο καλοκαίρι, η BMW ανακοίνωσε πως επιστρέφει στους αγώνες αντοχής των πρωταθλημάτων IMSA και WEC, όπως ο 24ωρος αγώνας του Le Mans και ο 24ωρος αγώνα της Daytona, και σήμερα κυκλοφόρησε τα πρώτα σκίτσα που δίνουν μια πρόγευση του αγωνιστικού αυτοκινήτου, το οποίο θα ονομάζεται BMW M LMDh.

Ο Mike Krack, επικεφαλής της BMW M Motorsport, τόνισε:

Η BMW Team RLL είναι ο ιδανικός συνεργάτης για το LMDh project. Η BMW M Motorsport συνεργάζεται με μεγάλη επιτυχία με τον Bobby Rahal και το πλήρωμά του από το 2009. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, όλοι γνωρίσαμε πολύ καλά τη σειρά IMSA και έχουμε γιορτάσει μαζί μεγάλες επιτυχίες. Από τη δική μας οπτική γωνία, οι αγώνες στην κορυφαία κατηγορία και η πρόκληση για νίκες από το 2023 είναι το λογικό επόμενο βήμα.

Όταν αγωνίζεστε με ένα νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο, είναι μεγάλο πλεονέκτημα να γνωρίζεις ήδη τι σε περιμένει στη σειρά των αγώνων, στις πίστες και από άποψη οργάνωσης. Αυτό συμβαίνει 100% με τη συνεργασία που επιλέξαμε. Αυτό ισχύει και για τη BMW της Βόρειας Αμερικής. Επιπλέον, η BMW Team RLL δεν είναι μόνο μία από τις καλύτερες ομάδες στη Βόρεια Αμερική στη GT κατηγορία, αλλά και σε αγώνες Formula, και έτσι έχουμε όλα τα σωστά συστατικά για επιτυχία.

Η BMW Team RLL αγωνίζεται στην κατηγορία GT του IMSA και της προκατόχου της σειράς με αγωνιστικά αυτοκίνητα BMW από το 2009, και σε συνεργασία με την BMW M Motorsport θα ετοιμάσουν δύο LMDh πρωτότυπα για τη σεζόν του 2023. Το ντεμπούτο του νέου αγωνιστικού θα γίνει στον 24ωρο αγώνα αντοχής της Daytona του 2023.

Το αγωνιστικό θα ζυγίζει περίπου 1.000 κιλά και σύμφωνα με τους κανονισμούς θα παίρνει κίνηση από έναν υβριδικό κινητήρα απόδοσης 680 ίππων. Θα βασίζεται στα πρωτότυπα της κατηγορίας DPi 2.0 του IMSA και των LMP2 και Hypercar του ACO, και το σασί τους θα κατασκευάζεται από τις Dallara, Ligier, Multimatic και Oreca.

Η BMW κέρδισε για μοναδική φορά τον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans, το 1999, με το V12 LMR.