Το ανανεωμένο Hyundai i30 N παίρνει κίνηση από τον 2,0-λιτρο T-GDI turbo κινητήρα, που μπορεί να συνδυαστεί τόσο με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, όσο και με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, όπως το αυτοκίνητο του video, που διαθέτει και το Performance Package, που αυξάνει την απόδοση του κινητήρα στα 280 άλογα και στα 392 Nm ροπής.

Το κιβώτιο διαθέτει τις λειτουργίες N Power Shift (NPS) και N Track Sense Shift (NTS) που ελέγχουν τις αλλαγές των ταχυτήτων αναλόγως των καταστάσεων, ενώ η αυξημένη απόδοση του οφείλεται στη λειτουργία N Grin Shift (NGS) και έχει διάρκεια 20 δευτερολέπτων.

Τα 0-100 χλμ/ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα, φοράει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και εξάτμιση με σύστημα βαλβίδων, ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 250 χλμ/ώρα.