Πάντα είναι καλή η δύναμη που βγάζει ένας κινητήρας, αλλά για να γίνει γρήγορο το αυτοκίνητο πρέπει αυτή η δύναμη να φτάνει σωστά στον δρόμο. Σε αυτό περιπλέκονται πολλοί παράμετροι, όπως σε ποιον άξονα μεταδίδεται η κίνηση, το γρανάζωμα του κιβωτίου, οι απώλειες της μετάδοσης, το βάρος των τροχών, οι διαστάσεις των ελαστικών, οι πιέσεις των ελαστικών κλπ.

Στους επίσημους αγώνες dragaster, οι χαμηλές πιέσεις των ελαστικών συχνά θεωρούνται καλές για την απόδοση, καθώς με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται η επιφάνεια επαφής του ελαστικού με την άσφαλτο, κάτι που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη πρόσφυση, που συνήθως σημαίνει καλύτερος χρόνος. Μπορείς, όμως, αυτή η λογική να ισχύει στα αυτοκίνητα δρόμου και τα ελαστικά τους;

Στο παραπάνω video θα δεις ένα Mazda MX-5 (NC) να προσπαθεί να αποδείξει το συγκεκριμένο θεώρημα. Δηλαδή, πόση σημασία έχει η πίεση των ελαστικών στην πραγματικότητα, δοκιμάζοντας πιέσεις από 70 psi έως 1 psi, όταν ο κατασκευαστής προτείνει 30 psi. Για να δουν τις διαφορές, μετρούν τον χρόνο με τις διάφορες πιέσεις που θα κάνει το αυτοκίνητο στα 200 μέτρα.