Η Aion (παλαιότερα γνωστή GAC New Energy) είναι μια νέα κινεζική μάρκα ηλεκτρικών οχημάτων της Guangzhou Automobile Corporation (GAC). Το 2018 την γνωρίσαμε πρώτη φορά ως υπο-μάρκα της GAC, αλλά από το 2020 είναι μια αυτόνομη φίρμα του κινέζικου ομίλου.


Πρόσφατα, η Aion αποκάλυψε την αναβαθμισμένη έκδοση του LX SUV, η οποία έκανε το ντεμπούτο της στην φετινή έκθεση αυτοκινήτου της Guangzhou, με την εταιρία να υποστηρίζει ότι το ηλεκτρικό της μοντέλο έχει αυτονομία έως και 1.008 χλμ. με μια φόρτιση, στην επίσημη διαδικασία CLTC (China Light-Duty Vehicle Testing Cycle).

Το αυτοκίνητο ονομάζεται LX Plus, και φέρει μια νέα μπαταρία ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 144,4 kWh. Αυτή χρησιμοποιεί την -κατοχυρωμένη με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας- τεχνολογία ανόδου “σφουγγαριού” πυριτίου της GAC, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης τον περασμένο Απρίλιο, όταν παρουσίασε το LX με την μπαταρία των 95,8 kWh.

Η Aion ισχυρίζεται ότι η νέα τεχνολογία ανόδου παρέχει 20% μείωση στον όγκο της μπαταρίας και 14% μείωση του βάρους, σε σύγκριση με μπαταρίες παρόμοιου μεγέθους που χρησιμοποιούν την προηγούμενη διαδικασία ανόδου γραφίτη της GAC. Αυτό επέτρεψε στην Aion να αυξήσει τη χωρητικότητα της μπαταρίας του LX Plus κατά 48,6 kWh, χωρίς καμία σημαντική αναδιαμόρφωση της δομής του αμαξώματος του -δύο ετών- SUV.

Συνεχίζοντας, η Aion αναφέρει ότι το νέο της ηλεκτρόδιο πυριτίου φέρνει βελτιώσεις στην ενεργειακή πυκνότητα των στοιχείων της μπαταρίας, την πυκνότητα ισχύος και την απόδοση σε χαμηλές θερμοκρασίες. Η Aion ισχυρίζεται ότι η νέα μπαταρία του LX Plus έχει ενεργειακή πυκνότητα 205 Wh/κιλό, όταν το LX με την μπαταρία των 95,8 kWh έχει ενεργειακή πυκνότητα 180 Wh/κιλό. Η κατανάλωση ενέργειας στον κύκλο CLTC ανακοινώνεται στα 15,6 kWh/100 χλμ.

Το Aion LX Plus είναι τετρακίνητο, καθώς διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν ανά άξονα), με συνδυασμένη ισχύ 734 ίππων. Για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 2,9 δευτ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 170 χλμ/ώρα.