H εμπορική επιτυχία της Singer έχει βρει πολλούς μιμητές και τελευταίο παράδειγμα είναι η βρετανική Redux. Αυτή, όμως, δεν επέλεξε κάποιο μοντέλο της Porsche για να αναβαθμίσει και εκσυγχρονίσει, αλλά την θρυλική BMW M3 (E30).

Το motto της Redux είναι “Βελτίωση. Ανάπτυξη”, και o Henry Catchpole είχε την ευκαιρία να οδηγήσει ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα που ολοκλήρωσε η εταιρία. H Redux θα βγάλει στην παραγωγή 30 μόλις αυτοκίνητα και αυτό που βλέπεις στις φωτογραφίες είναι το πρώτο ολοκληρωμένο. Μηχανικά, η εταιρία υπερκυβίζει τον τετρακύλινδρο 2,3 λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα στα 2,5 λίτρα, όση ήταν η χωρητικότητα της M3 Sport Evolution.

Η κίνηση, φυσικά, μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός 5-τάχυτου dogleg με πιο κοντή κλιμάκωση. Επίσης υπάρχει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα. Συνεχίζοντας τις μηχανικές βελτιώσεις, η Redux έχει τοποθετήσει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, φρένα της AP Racing με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω, ενώ προαιρετικά προσφέρει και κεραμικούς δικούς.

Μπορεί αισθητικά να μην υπάρχουν αλλαγές, αλλά η Redux έχει τοποθετήσει νέους προφυλακτήρες, φτερά, οροφή και πλευρικές ποδιές κατασκευασμένα από carbon, ενώ μελλοντικά από το ίδιο υλικό θα είναι και το καπό. Στο εσωτερικό υπάρχει Alcantara παντού, με οδηγό και συνοδηγό να κάθονται σε δερμάτινα Recaro καθίσματα. Τα πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί και στην θέση τους υπάρχει ένα μισό roll-cage, ενώ ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός.