Κατά την παρουσίαση της Artura τον περασμένο Φεβρουάριο, η McLaren είχε κάνει γνωστό πως οι παραδόσεις του νέου της plug-in υβριδικού μοντέλου θα ξεκινούσαν το τρίτο τρίμηνο του έτους. Αυτό ωστόσο δεν έγινε και αιτία είναι η παγκόσμια έλλειψη σε τσιπ. Τώρα η βρετανική εταιρία έχει θέσει ως στόχο οι παραδόσεις της Artura να ξεκινήσουν τον Ιούλιο του 2022.

Το supercar συνδυάζει έναν 3,0-λιτρο V6 twin-turbo κινητήρα στον πίσω άξονα, απόδοσης 585 ίππων στις 7.500 σ.α.λ με 585 Nm ροπής μεταξύ 2.250 και 7.000 σ.α.λ και έναν ηλεκτροκινητήρα 95 ίππων με 225 Nm ροπής στον μπροστά άξονα.

Ο αλουμινένιος ξηρού κάρτερ βενζινοκινητήρας έχει περιεχόμενη γωνία 120 μοιρών, ζυγίζει 160 κιλά -50 λιγότερα από τον 4.0-λίτρων V8-, με τα turbo να βρίσκονται εντός του V. Έχει όριο περιστροφής τις 8.500 σ.α.λ, με το σύνολο να αποδίδει συνδυαστικά 680 άλογα με 720 Nm ροπής.

Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα νέο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που κάνει τις αλλαγές σε περίπου 200 χιλιοστά του δευτερολέπτου και έχει 4 προγράμματα λειτουργίας (Electric, Comfort, Sport και Track). Το 8-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων δεν διαθέτει όπισθεν, μιας και τον ρόλο αυτόν τον αναλαμβάνει ο ηλεκτροκινητήρας.

Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 8,3 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 21,5 δευτερόλεπτα, το 400άρι σε 10,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 330 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

Ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 7,4 kWh, η οποία φορτίζει με απλή οικιακή πρίζα στο 80% σε 2,5 ώρες, προσφέροντας ηλεκτρική αυτονομία 30 χιλιομέτρων, με τελική ταχύτητα 130 χλμ/ώρα.