Στην έκθεση αυτοκινήτου στο Birmingham του 2000, η Spyker παρουσίασε την πρώτη γενιά του C8, η οποία αρχικά ονομάστηκε C8 Spyder, καθώς αργότερα έγινε γνωστό ως Spyder SWB, ώστε να ξεχωρίζει από το μοντέλο με το μακρύ μεταξόνιο.

Η παραγωγή του C8 Spyder ξεκίνησε τον ίδιο χρόνο και διήρκεσε μέχρι το 2009, ενώ το 2001 η ολλανδική εταιρία παρουσίασε το C8 Laviolette, το οποίο στη θέση της αναδιπλούμενης μαλακής οροφής του Spyder είχε ένα σταθερό γυάλινο θόλο και μια ενσωματωμένη εισαγωγή αέρα οροφής, καθιστώντας το πρώτο κουπέ C8.

Το αυτοκίνητο που βλέπεις στις φωτογραφίες είναι ένα C8 Spyder του 200, και από τότε έχει διανύσει 15.020 χλμ. Βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση και πωλείται μέσω διαδικτυακής δημοπρασίας από το Collecting Cars. Το αυτοκίνητο βρίσκεται στην Pennsylvania των ΗΠΑ, με το υψηλότερο bid τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές είναι στα 150.000 δολάρια και απομένουν 7 ημέρες για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Μηχανικά, το C8 Spyder φορά τον 4,2 λίτρων ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα του Audi R8 πρώτης γενιάς, ο οποίος αποδίδει 400 άλογα. Αυτά στέλνονται στον πίσω άξονα μέσω ενός εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Για την ιστορία, να θυμίσω ότι η δεύτερη γενιά του μοντέλου παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης το 2009 και ονομάστηκε C8 Aileron, ενώ λίγους μήνες αργότερα είδαμε την ανοιχτή έκδοση της, την C8 Aileron Spyder. Η παραγωγή της δεύτερης γενιάς ξεκίνησε το 2009 και διήρκεσε μέχρι το 2016, όπου και είδαμε την τρίτη γενιά του. Τα αποκαλυπτήρια έγιναν και πάλι στη Γενεύη και το όνομα του μοντέλου ήταν C8 Preliator, για να ακολουθήσει ένα χρόνο αργότερα το C8 Preliator Spyder.