Η BMW 507 βγήκε σε μόλις 252 μονάδες από το 1956 έως το 1959 (34 Series I και 218 Series II) και μια από αυτές, αυτή με αριθμό πλαισίου 70110 πωλείται στην πόλη Emeryville της Καλιφόρνια, με την τιμή της να ορίζεται στα 2.450.000 δολάρια. Η τιμή του αυτοκινήτου ως καινούριο -πριν 65 χρόνια- ήταν στην Αμερική 10.000 δολάρια, όπου με τον υπολογισμό του πληθωρισμού σήμερα θα κόστιζε σχεδόν 100.000 δολάρια.

Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι η “χρηματιστηριακή” αξία της 507 πριν 15 χρόνια ήταν στα 400.000 δολάρια, ενώ πριν 10 χρόνια σχεδόν στο 1.000.000 δολάρια. Αφήνοντας στην άκρη τα περί τιμής και επένδυσης, η BMW 507 Series II Roadster που βλέπεις κατασκευάστηκε στις 14 Ιανουαρίου του 1958 και βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση, παρότι έχει διανύσει 52.632 χλμ.

Είναι βαμμένη στο εργοστασιακό μεταλλικό ασημί (Silbergrau) χρώμα, ένα από τα μόλις 21 αυτοκίνητα με τη συγκεκριμένη κομψή απόχρωση. Μετά την ολοκλήρωση της παραγωγής, το αυτοκίνητο πιστεύεται ότι είχε εκτεθεί στο περίπτερο BMW του Μονάχου πριν πουληθεί στον πρώτο ιδιοκτήτη τον Μάιο του 1958, όταν το αυτοκίνητο εστάλη στο Καράκας της Βενεζουέλας.

Διαθέτει αφαιρούμενο hardtop ενώ κάτω από το καπό βρίσκεται ο 3,2 λίτρων V8 της BMW που αποδίδει 148 άλογα και συνδυάζεται με ένα 4-τάχυτο, χειροκίνητο κιβώτιο. Επιπλέον, το εν λόγω αυτοκίνητο, έχει εξοπλιστεί με δισκόφρενα στους εμπρός τροχούς.