Το καλοκαίρι του 2018, η Noble αποκάλυψε το M500, και μετά από μια παρατεταμένη περίοδο ησυχίας, η μικρή βρετανική εταιρία έκανε τώρα γνωστό ότι ελπίζει να ξεκινήσει την παραγωγή του μέχρι το τέλος του έτους. Το νέο ελαφρύ supercar της Noble τοποθετείται κάτω από το M600 και τίθεται απέναντι σε μοντέλα όπως το Audi R8, η νέα Maserati MC20 και η McLaren Artura.

Το M500 θα κατασκευαστεί ακολουθώντας παρόμοια μέθοδο με τα προηγούμενα μοντέλα της Noble, καθώς διαθέτει σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, που σχηματίζει την κύρια δομή του κεντρομήχανου μοντέλου, και είναι κατά 70% ίδιο με το M600.

Ωστόσο, σε αντίθεση με το τελευταίο, το αμάξωμα του M500 δεν είναι από carbon, αλλά τελευταίας γενιάς υαλόνημα (fiberglass). Αυτό -σαν υλικό- είναι βαρύτερο από το carbon, αλλά ταυτόχρονα και πολύ πιο φθηνό και πολύ λιγότερο χρονοβόρο στην παραγωγή.

Ωστόσο, το βάρος του M500 είναι σημαντικά μικρότερο από τους περισσότερους αντιπάλους, οι οποίοι συνήθως ζυγίζουν μεταξύ 1350-1500 κιλών, καθώς ανακοινώνεται στα 1.250 κιλά.

Μηχανικά, το M500 φορά τον 3,5-λίτρων V6 biturbo Ecoboost κινητήρα της Ford, που συναντάμε στα Ford GT και F-150. Στη περίπτωσή του αποδίδει 550 άλογα, με το M500 να είναι κατά 100 άλογα πιο αδύναμο από το M600 των 650 ίππων.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων της Graziano, που στέλνει τη κίνηση στους πίσω τροχούς. Επίσης, το M500 δεν διαθέτει ABS ή αερόσακους, ούτε ενεργή ανάρτηση, με το νέο supercar να έχει διπλά ψαλίδια σε κάθε γωνία, και coilover ανάρτηση.

Το τιμόνι έχει υδραυλική υποβοήθηση, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Noble, Peter Boutwood, να αναφέρει ότι η οδήγηση και η οδική συμπεριφορά του είναι αρκετά παρόμοια με το τελευταίο της αυτοκίνητο.

Κλείνοντας, η Noble δεν έχει ακόμη καθορίσει την τιμή του M500. Ωστόσο, εκτιμά ότι αυτή θα είναι περίπου στις £150.000 (€180.000), με τη Noble να ελπίζει ότι θα κατασκευάζει 50 αυτοκίνητα ετησίως, όταν ξεκινήσει η παραγωγή.