Ο CEO της Lamborghini, Stephan Winkelmann, σε δηλώσεις του είπε πως η ιταλική εταιρία δεν θα βγάλει στην αγορά άλλα αντίστοιχα μοντέλα σαν την Countach LPI800-4, τονίζοντας πως πρέπει να κοιτούν το μέλλον και όχι το παρελθόν, όντας καινοτόμοι, ανατρεπτικοί και απροσδόκητοι.

Ο Winkelmann πρόσθεσε πως το 2006, κατά τη διάρκεια της πρώτης θητείας του στη Lamborghini, αποφάσισε να μην βγάλουν στην αγορά μια νέα έκδοση της Miura. Το 2016 ο Winkelmann αποχώρησε από την εταιρία και αντικαταστάθηκε από τον Stefano Domenicali. Όταν ο Winkelmann επέστρεψε στη Lamborghini το 2020, η νέα Countach ήταν ήδη σε προχωρημένο στάδιο ανάπτυξης και δεν μπορούσε να ακυρώσει το project.

Σύμφωνα με τον Winkelmann, ο κύριος στόχος της Lamborghini για το μέλλον είναι η ώθηση προς την ηλεκτροκίνηση με υβριδικά συστήματα μετάδοσης κίνησης που θα υιοθετηθούν από όλα τα μοντέλα της.

Για να γίνει η υβριδική μετάβαση, η Lamborghini θα επενδύσει περισσότερα από 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια, το μεγαλύτερο ποσό στην ιστορία της. Η υψηλή απόδοση και η αυθεντική οδηγική εμπειρία των Lamborghini θα παραμείνουν στο επίκεντρο των μηχανικών και τεχνικών της εταιρείας στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών και η εφαρμογή υλικών από ανθρακονήματα, θα είναι καθοριστικής σημασίας για την αντιστάθμιση του βάρους λόγω ηλεκτροκίνησης.

Ο στόχος της εταιρείας για αυτήν τη φάση είναι η μείωση των εκπομπών CO2 των προϊόντων της κατά 50% έως τις αρχές του 2025. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Lamborghini θα κυκλοφορήσει το 2028 και θα είναι ένα 2+2 όχημα με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, με την δεύτερη γενιά της Urus να είναι αμιγώς ηλεκτρική.