Οι κάτοχοι αυτοκινήτων της Tesla οι πιο ευχαριστημένοι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Σχετικά άρθρα

Η J.D Power έκανε γνωστά τα αποτελέσματα της φετινής έρευνας U.S. Electric Vehicle Experience, η οποία μέτρησε την ικανοποίηση των κατόχων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Για τον τελικό υπολογισμό της βαθμολογίας ενός αυτοκινήτου αξιολογήθηκαν 10 παράγοντας: η πραγματική αυτονομία που αυτό προσφέρει, η διαθεσιμότητα των δημόσιων σταθμών φόρτισης, το κόστος ιδιοκτησίας, η απόλαυση οδήγησης, η ευκολία φόρτισης στο σπίτι, η ποιότητα, ο σχεδιασμός, η εμπειρία σέρβις, τα χαρακτηριστικά ασφαλείας και τεχνολογίας αλλά και η αξιοπιστία του.

Έτσι, η μέση βαθμολογία ενός premium ηλεκτρικού αυτοκινήτου, σε κλίμακα 1.000 πόντων, ήταν οι 770 πόντοι και ενός μη-premium 709. Στη κορυφή της premium κατηγορίας βρέθηκαν 3 μοντέλα της Tesla, με το Model 3 να συγκεντρώνει 777 πόντους, το Model Y 770 πόντους, το Model S 756 πόντους και το Audi e-tron 718 πόντους.

Στη μη-premium κατηγορία πρώτο αναδείχτηκε το Kia Niro eV με 744 πόντους, ακολουθούμενο από τα Ford Mustang Mach-E (741 πόντοι) και Nissan Leaf (708 πόντοι).

Η μελέτη διαπιστώνει ότι το 96% των ιδιοκτητών ηλεκτρικών αυτοκινήτων των οποίων η συνολική ικανοποίηση ιδιοκτησίας υπερβαίνει τους 900 πόντους, δήλωσαν πως θα αγοράσουν ξανά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο μέλλον, με το 62% εξ’αυτών να δηλώνουν πως σίγουρα θα αγοράσουν ξανά ηλεκτρικό αυτοκίνητο από την ίδια μάρκα που έχει τώρα.

Ωστόσο η πιθανότητα επαναγοράς αυτοκινήτου από την ίδια εταιρία μειώνεται σημαντικά καθώς η ικανοποίηση μειώνεται. Μεταξύ των ιδιοκτητών ηλεκτρικών αυτοκινήτων των οποίων η συνολική ικανοποίηση ιδιοκτησίας είναι κάτω από 600 πόντους, το 78% των ιδιοκτητών που αγόρασαν για πρώτη φορά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο και το 89% των ιδιοκτητών που είχαν και στο παρελθόν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, δήλωσαν πως σίγουρα θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να αγοράσουν ένα άλλο ηλεκτρικό μοντέλο, αλλά η πιθανότητα να ξαναγοράσουν ένα αυτοκίνητο από την μάρκα που έχουν μειώνεται στο 6%.

Στην έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο-Νοέμβριο του 2021, συμμετείχαν 8.122 ιδιοκτήτων ηλεκτρικών αυτοκινήτων που τα αγόρασαν από το 2016 έως και το 2021. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το κυριότερο στοιχείο που κοιτά ο κάθε ενδιαφερόμενος, αλλά και ο ιδιοκτήτης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι η αυτονομία που αυτό προσφέρει.

Τα κυριότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι προβλήματα του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, προβλήματα ποιότητας στο εξωτερικό και τριξίματα στο εσωτερικό.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Ε.Ε. θα πρέπει να επιβάλει δασμούς 50% στα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η υπόθεση της επιβολής δασμών ως τροχοπέδη στις εισαγωγές κινεζικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν είναι απλή για την Ευρωπαϊκή Ένωση. Σύμφωνα με τα πορίσματα μελέτης,...

Οι Κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες πωλούν τα ηλεκτρικά τους μοντέλα έως και 3 φορές πιο ακριβά στο εξωτερικό

Ευρωπαίοι και Αμερικανοί πολιτικοί έχουν σημάνει συναγερμό ότι οι εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες τους θα μπορούσαν να καταστραφούν από ένα κύμα φθηνών κινεζικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ωστόσο,...

Θέση στάθμευσης στο Άμστερνταμ πωλείται για 495.000 ευρώ

Θέση στάθμευσης κοντά στο περίφημο Φόντελπαρκ, τον μεγαλύτερο πνεύμονα πρασίνου στο Άμστερνταμ, πωλείται σε τιμή που έχει προκαλέσει αίσθηση στην Ολλανδία, όπου οι τιμές...

Η Skoda μας δείχνει τα σκίτσα του Enyaq RS Race concept

H Skoda ετοιμάζει το Enyaq RS Race concept, ένα αγωνιστικό πρωτότυπο που βασίζεται στο Enyaq Coupe vRS και διερευνά τις δυνατότητες βιωσιμότητας στον μηχανοκίνητο...